Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 94
Results Per Page
Sort Options
Item Lean Six Sigma: зв'язок ефективності з конкретними результатами бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Білявська, Юлія; Єлісеєв, О.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Ключові виклики бізнесу в умовах військового стану(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Білявський, Валентин; Заяц, А.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Електронне оподаткування: інструментарій розвитку інформаційного суспільства та шлях до єдиного цифрового ринку ЄС(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Оглобліна, Вікторія; Метеленко, НаталіяМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Трансфертне ціноутворення в підприємницькій ЗЕД: методична та законодавча складові(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Метеленко, Наталія; Храпкін, О.; Оглобліна, В.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Основні тенденції та переваги цифрового маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Давидова, ГаннаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item The international market of logistics services and the place of Ukraine(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Borzenko, O.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Ефективне впровадження маркування Nutri-Score в маркетинговій товарній політиці підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Кірносова, МаринаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Digital-маркетинг в сфері управління персоналом(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Баєва, А.; Заколодяжна, М.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Концепція динамічного ціноутворення цифрового маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Окландер, І.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Використання інноваційних цифрових технологій в електронній торгівлі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Бозуленко, ОленаМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Класифікація проєктів інформатизації рівня підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Юськів, БогданМатеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Проєктний менеджмент: інструмент гнучкості виконання спільного українсько-турецького науково-дослідного проєкту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Тірон-Воробйова, Наталія; Tanzer, SatirМатеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Логістичний менеджмент як ефективний інструмент сучасного менеджменту(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Шмалько, І.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Пошукова оптимізація як засіб підвищення ефективності маркетингових кампаній(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Білоусько, Т.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Імплементація SCRUM методології для забезпечення ефективного функціонування бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Білявський, Валентин; Дуплій, Ю.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Сучасні тренди інтернет-маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Фрумузакі, В.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Роль корпоративної культури організації у воєнний час(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Леонова, Б.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Екологічна складова корпоративної соціальної відповідальності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Мартинюк, А.Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item Трансформація міжнародного бізнесу в умовах економіки відновлення(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Білявська, Юлія; Петриченко, А.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.Item The essence and forms of international commerce(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023) Novik, I.; Pererva, P.Матеріали доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.