Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 148
Results Per Page
Sort Options
Item Механізм управління матеріально-технічним забезпеченням в системі зовнішньоекономічної діяльності підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ткаченко, Ірина; Ільгевичус Р.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Міжнародна фінансова допомога в бюджет України: фактор війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Яворський, К.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Використання криптовалютних розрахунків корпораціями(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ящишина, ІринаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Використання мережевих платформ: виклики та можливості(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Слюсарь, МикитаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Штучний інтелект як фактор розвитку економіки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Хилько, Іван; Битко, Д.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Основні аспекти розвитку електронних платіжних систем(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Разумова, Ганна; Юдін, Д.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Штучний інтелект як цифровий інструмент ефективного функціонування бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Шматько, Наталія; Яковенко, С.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Управління збутовою діяльністю інтернет-магазину ТОВ "ТД Гідросила"(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Яковенко, Р.; Овчінніков, С.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Європейські практики діджиталізації як інструмент забезпечення соціально-економічної безпеки(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Череп, Алла; Воронкова, ВалентинаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Вплив інновацій в програмному забезпеченні на ефективність бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Шульжик, Юрій; Данилюк, М.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Технології віддаленого доступу і комунікації в управлінні IT-проєктами(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Храпкін, О.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Особливості застосування цифрових інструментів у процесі масштабування бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Потюк, ЮрійМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Роль цифровізації у вдосконаленні логістичних та проєктних процесів(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Микитас, А.; Середа, НаталіяМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Втілення принципів корпоративної соціальної відповідальності у діяльність вітчизняного бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Цимарно, Г.; Пилипенко, ОленаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Обґрунтування важливості застосування логістичного менеджменту в діяльності підприємств(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Огієнко, Світлана; Сумець, ОлександрМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Interconnection of logistics strategy with functional strategies of the enterprise(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Sobchyshyn, V.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Ефективний менеджмент гнучких процесів у розробці, впровадженні та супроводі програмного забезпечення(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Безверхий, І.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Особливості використання матриці RACI в проєктному менеджменті(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Деренська, ЯнаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Маркетингове управління каналами розподілу торгівельного підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Оглобліна, Вікторія; Метеленко, Наталя; Селезньов, К.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Operational and financial aspects of logistics business(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Metelenko, Natalya; Ogloblina, Viktoriia; Reva, V.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.