Том 2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 by Title
Now showing 1 - 20 of 148
Results Per Page
Sort Options
Item Digital-маркетинг у компаніях транспортно-логістичної системи(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Попова, НадіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Digital-маркетинг як інструмент ефективного функціонування аграрного бізнесу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Храпкіна, Валентина; Трушкіна, Наталія ; Прокопишин, ОксанаМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Digital-маркетинг: сучасні тренди органічного контенту у соціальних мережах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Мазур, СвітланаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Digital-маркетинг: тренди штучного інтелекту та машинного навчання(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ажажа, Марина; Венгер, Ольга ; Фурсін, ОлександрМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item English language in marketing communications(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Vysotchenko, Svitlana; Sytnyk, A.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Interconnection of logistics strategy with functional strategies of the enterprise(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Sobchyshyn, V.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Investigating moral quandaries: incorporating artificial intelligence into business administration(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Ivchyk, VasylМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Modern brand promotion technologies of higher education institutions(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Bachynska, OlenaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Operational and financial aspects of logistics business(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Metelenko, Natalya; Ogloblina, Viktoriia; Reva, V.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item PR як елемент системи маркетингових комунікацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Тульнєва, Є.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item The role of digital technologies in the formation of the enterprise marketing strategy(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Savkiv, U.; Moniuk, B.; Morytsan, M.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Using internet marketing in business(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Kohut, MaryanaМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Адаптація діджитал маркетингової стратегії компаній в умовах війни(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Чорномаз, СофіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Актуальність бренду роботодавця у воєнних умовах(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Швалюк, НаталіяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Алгоритм впровадження проектно орієнтованого підходу до управління підприємствами будівельної галузі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Курбанов, Данило; Сумець, ОлександрМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Аутсорсинг як інструмент логістики для ефективного управління(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Фрунза, СвітланаМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Базові стратегії міжнародного економічного розвитку країн(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Черепанова, Вікторія; Романов, В.; Гузе, С.Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Базові технології нейромаркетингу в діяльності компаній(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Богачук, С.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Бренд кондитерської компанії як фактор її конкурентоспроможності(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Кокарєв, І.Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Брендинг як один з факторів ціноутворення(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Древницька, ЮліяМатеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.