Browsing by Author "Біловодська, Олена"
Now showing 1 - 20 of 20
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз комунікаційної політики транснаціональної корпорації(2022) Булко, Юрій; Біловодська, ОленаМетою роботи є характеристика комунікаційної політики компанії на прикладі Apple Inc.Item Аналіз стану та розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової збутової (розподільчої) політики підприємства(2023) Ленга, Марина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є аналіз процесу збуту та формування заходів щодо підвищення ефективності збутової політики на прикладі підприємства Tavex Gold Ltd.Item Використання інформаційних технологій в організації маркетингової діяльності(2024) Сотнікова, Катерина; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є розроблення напрямків удосконалення маркетингової діяльності компанії за допомогою інформаційних технологій та оцінювання очікуваного ефекту від їх впровадження.Item Впровадження штучного інтелекту в Україні: здобутки і напрямки розвитку(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024) Біловодська, Олена; Пічик, Катерина; Некрасова, ОлександраМатеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.Item Впровадження інструментів інтернет маркетингу для просування мобільних додатків(2022) Іваненко, Борис; Біловодська, ОленаЦіль роботи – вивчити можливості просування мобільного додатку з доставки їжі як одного із направлень використання Інтернет-маркетингу.Item Впровадження інструментів Інтернет-маркетингу автомобільним дилером(2022) Ступак, Анастасія; Біловодська, ОленаМета дослідження - аналіз особливостей використання інтернет- маркетингу в діяльності підприємств.Item Впровадження інструментів Інтернет-просування освітніх послуг закладів вищої Освіти(2023) Моісеєва, Вероніка; Біловодська, ОленаМетою дослідження є пошук ефективних інструментів Інтернет-просування для закладів вищої освіти, визначення особливостей їх використання і розроблення рекомендацій щодо впровадження дієвих інструментів онлайн-просування.Item Маркетингові комунікації у роботі з зумерами та аналіз їх особливостей на українському ринку(2023) Вороніна, Ілона; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи є дослідження цільової аудиторії зумерів та особливостей маркетингових комунікацій по роботі з нею на українському ринку.Item Методи генерування ідей інновацій за формами організації діяльності(ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", 2022) Біловодська, ОленаАвтором викладено підхід щодо систематизації методів генерування ідей інновацій за груповою та індивідуальною формами організації творчої діяльності і виконано їх порівняльний аналіз.Item Основні проблеми розвитку соціально-етичного маркетингу в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Біловодська, ОленаТези доповіді учасника Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022 "Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я", м. Харків, 19-21 жовтня 2022 р.Item Особливості бізнес-середовища виробника натурального меду на споживчому українському ринку(2021) Старостіна, Алла; Біловодська, Олена; Шкіря, АнастасіяНа сучасному етапі дослідження бізнес-середовища виробників натурального меду на ринку України потребує особливої уваги, оскільки в умовах перевищення пропозиції над попитом, загострення конкуренції серед вітчизняних виробників суттєво ускладнюють збут продукції. ТОВ "Асканія-Пак" належить до найбільших експортерів меду в Україні. Саме тому предметом дослідження статті є бізнес-середовище виробників меду на українському споживчому ринку. Мета роботи полягає у визначенні особливостей бізнес-середовища українського виробника натурального меду на основі аналізу мікро- та макросередовища діяльності ТОВ "Асканія-Пак" на споживчому ринку. Використано загальнонаукові методи, такі як системний аналіз, синтез, абстрактно-логічний та наукової абстракції – для з’ясування основних факторів макромаркетингового середовища, що впивають на діяльність ТОВ "Асканія-Пак" і виокремлення з усіх можливих чинників найбільш суттєвих; індукція та дедукція – від виокремлення загальних факторів у розрізі аналізу макромаркетингового середовища до формування альтернативних варіантів вирішення управлінської проблеми. Отримано такі результати: визначено особливості бізнес-середовища виробника натурального меду на основі аналізу мікро- та макросередовища діяльності ТОВ "Асканія-Пак" на споживчому ринку. Висновки: виконано підбір факторів для груп макромаркетингового середовища (політико-правових, економічних, демографічних, науково-технічних, природно-кліматичних та культурних); виокремлено маркетингові загрози і можливості для діяльності ТОВ "Асканія-Пак"; розроблено альтернативні варіанти вирішення управлінської проблеми щодо збереження і розширення існуючої частки на ринку українського меду для посилення конкурентної позиції компанії.Item Оцінювання ефективності маркетингового комплексу на підприємстві роздрібної торгівлі(2024) Карташова, Софія; Біловодська, ОленаМетою кваліфікаційної роботи: охарактеризувати та дати оцінку ефективності маркетингового комплексу на прикладі підприємства роздрібної торгівлі "ПЕРЛА ХЕЛСА", а також запропонувати власні пропозиції щодо оптимізації функціонування маркетингу комплексу даної компанії.Item Пошук нових ринків збуту меду українського виробництва в умовах поширення пандемії COVID-19(Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 2021) Старостіна, Алла; Біловодська, Олена; Панасюк, ЮліяУ роботі здійснено огляд ринку меду України, виявлено основні проблеми і тенденції розвитку ринку меду, виконано оцінювання привабливості міжнародного бізнес-середовища Близького Сходу для експорту меду українських виробників, визначено потенційний ринок для збуту меду українського походження за допомогою фільтрової моделі відбору цільових ринків. Для цього у процесі дослідження були використані метод аналізу та синтезу, який полягав у виявленні залежності між споживанням меду країнами Близького Сходу та необхідністю в імпорті, метод порівняння міжнародних ринків, табличний метод для демонстрації ключових критеріїв відбору найбільш привабливих ринків, метод дедукції для огляду ринку меду Близького Сходу загалом та виявленні одного потенційного ринку для експорту, а також фільтрове моделювання для вибору потенційного ринку експорту меду українського походження. Наукова новизна і практична значущість роботи полягає в обґрунтованому визначенні основних можливостей розвитку ринку України в умовах поширення пандемії COVID-19 та виявленні потенційного ринку Близького Сходу для розширення географії збуту меду українського походження на міжнародному рівні на основі фільтрового моделювання та аналізу бізнес-середовища Близького Сходу.Item Ринок консалтингових послуг в Україні та світі(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2022) Біловодська, ОленаТези доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів", 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія).Item Топ-10 веб-сайтів у сфері діджитал маркетингу у світі(ТЕС, 2022) Біловодська, ОленаМатеріали доповіді учасника V Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг і цифрові технології", 29-30 вересня 2022 р. Автором наведено рейтинг веб-сайтів у сфері діджитал маркетингу в світі. Так, за допомогою сервісу SimilarWeb здійснено рейтинговий аналіз станом на 30.06.2022 р. Similarweb надає послуги веб-аналітики для бізнесу і складає рейтинг сайтів та додатків на основі показників трафіку та взаємодії з ними користувачів. Система рейтингу охоплює 210 категорій сайтів та додатків у 190 країнах та була розроблена для оцінки їх популярності та потенціалу зростання . Це сервіс збору, вимірювання, аналізу та надання даних про поведінкові моделі, статистики залучення користувачів веб-сайтів та мобільних додатків.Item Топ-5 сайтів у сфері електронної комерції та шопінгу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2022) Біловодська, ОленаТези доповіді учасника XIV Міжнародної науково-практичної конференції " Маркетинг і логістика в системі менеджменту", м. Львів, 28 жовтня 2022 р.Item Торгові марки як об'єкти інтелектуальної власності: ТОП-5 брендів у світі(Юрсервіс, 2022) Біловодська, ОленаМатеріали доповіді учасника ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об'єктів права інтелектуальної власності", (24-25 березня 2022 року).Item Управління дистрибуцією компанії при виведенні на ринок нових товарів(2024) Крохмалюк, Юлія; Біловодська, ОленаМета дослідження: вивчення теоретичних основ і розробка практичних рекомендацій з удосконалення управління дистрибуцією при введенні на ринок нових товарів з метою забезпечення успішного впровадження та підвищення конкурентоспроможності компанії.Item Управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів(2024) Зозуля, Анастасія; Біловодська, ОленаМетою випускної кваліфікаційної роботи є обґрунтування напрямків вдосконалення управління збутом компанії при виведенні на ринок нових товарів.Item Формування попиту і стимулювання продажу послуг на новому ринку (на прикладі компанії Uklon)(2024) Лепський, Максим; Біловодська, ОленаМетою даної кваліфікаційної роботи є аналіз ринку цифрових сервісів таксі, інструментів формування попиту та стимулювання продажів на ньому і рекомендації компанії "Uklon" щодо інструментів, які варто застосовувати в подальшому при виході на ринок Європейського Союзу.