Browsing by Author "Біловодська, Олена"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз комунікаційної політики транснаціональної корпорації(2022) Булко, Юрій; Біловодська, ОленаМетою роботи є характеристика комунікаційної політики компанії на прикладі Apple Inc.
- ItemВпровадження інструментів інтернет маркетингу для просування мобільних додатків(2022) Іваненко, Борис; Біловодська, ОленаЦіль роботи – вивчити можливості просування мобільного додатку з доставки їжі як одного із направлень використання Інтернет-маркетингу.
- ItemВпровадження інструментів Інтернет-маркетингу автомобільним дилером(2022) Ступак, Анастасія; Біловодська, ОленаМета дослідження - аналіз особливостей використання інтернет- маркетингу в діяльності підприємств.
- ItemМетоди генерування ідей інновацій за формами організації діяльності(ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", 2022) Біловодська, ОленаАвтором викладено підхід щодо систематизації методів генерування ідей інновацій за груповою та індивідуальною формами організації творчої діяльності і виконано їх порівняльний аналіз.
- ItemОсновні проблеми розвитку соціально-етичного маркетингу в Україні(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Біловодська, ОленаТези доповіді учасника Міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2022 "Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я", м. Харків, 19-21 жовтня 2022 р.
- ItemОсобливості бізнес-середовища виробника натурального меду на споживчому українському ринку(2021) Старостіна, Алла; Біловодська, Олена; Шкіря, АнастасіяНа сучасному етапі дослідження бізнес-середовища виробників натурального меду на ринку України потребує особливої уваги, оскільки в умовах перевищення пропозиції над попитом, загострення конкуренції серед вітчизняних виробників суттєво ускладнюють збут продукції. ТОВ "Асканія-Пак" належить до найбільших експортерів меду в Україні. Саме тому предметом дослідження статті є бізнес-середовище виробників меду на українському споживчому ринку. Мета роботи полягає у визначенні особливостей бізнес-середовища українського виробника натурального меду на основі аналізу мікро- та макросередовища діяльності ТОВ "Асканія-Пак" на споживчому ринку. Використано загальнонаукові методи, такі як системний аналіз, синтез, абстрактно-логічний та наукової абстракції – для з’ясування основних факторів макромаркетингового середовища, що впивають на діяльність ТОВ "Асканія-Пак" і виокремлення з усіх можливих чинників найбільш суттєвих; індукція та дедукція – від виокремлення загальних факторів у розрізі аналізу макромаркетингового середовища до формування альтернативних варіантів вирішення управлінської проблеми. Отримано такі результати: визначено особливості бізнес-середовища виробника натурального меду на основі аналізу мікро- та макросередовища діяльності ТОВ "Асканія-Пак" на споживчому ринку. Висновки: виконано підбір факторів для груп макромаркетингового середовища (політико-правових, економічних, демографічних, науково-технічних, природно-кліматичних та культурних); виокремлено маркетингові загрози і можливості для діяльності ТОВ "Асканія-Пак"; розроблено альтернативні варіанти вирішення управлінської проблеми щодо збереження і розширення існуючої частки на ринку українського меду для посилення конкурентної позиції компанії.
- ItemПошук нових ринків збуту меду українського виробництва в умовах поширення пандемії COVID-19(Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 2021) Старостіна, Алла; Біловодська, Олена; Панасюк, ЮліяУ роботі здійснено огляд ринку меду України, виявлено основні проблеми і тенденції розвитку ринку меду, виконано оцінювання привабливості міжнародного бізнес-середовища Близького Сходу для експорту меду українських виробників, визначено потенційний ринок для збуту меду українського походження за допомогою фільтрової моделі відбору цільових ринків. Для цього у процесі дослідження були використані метод аналізу та синтезу, який полягав у виявленні залежності між споживанням меду країнами Близького Сходу та необхідністю в імпорті, метод порівняння міжнародних ринків, табличний метод для демонстрації ключових критеріїв відбору найбільш привабливих ринків, метод дедукції для огляду ринку меду Близького Сходу загалом та виявленні одного потенційного ринку для експорту, а також фільтрове моделювання для вибору потенційного ринку експорту меду українського походження. Наукова новизна і практична значущість роботи полягає в обґрунтованому визначенні основних можливостей розвитку ринку України в умовах поширення пандемії COVID-19 та виявленні потенційного ринку Близького Сходу для розширення географії збуту меду українського походження на міжнародному рівні на основі фільтрового моделювання та аналізу бізнес-середовища Близького Сходу.
- ItemРинок консалтингових послуг в Україні та світі(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2022) Біловодська, ОленаТези доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів", 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія).
- ItemТоп-10 веб-сайтів у сфері діджитал маркетингу у світі(ТЕС, 2022) Біловодська, ОленаМатеріали доповіді учасника V Міжнародної науково-практичної конференції "Маркетинг і цифрові технології", 29-30 вересня 2022 р. Автором наведено рейтинг веб-сайтів у сфері діджитал маркетингу в світі. Так, за допомогою сервісу SimilarWeb здійснено рейтинговий аналіз станом на 30.06.2022 р. Similarweb надає послуги веб-аналітики для бізнесу і складає рейтинг сайтів та додатків на основі показників трафіку та взаємодії з ними користувачів. Система рейтингу охоплює 210 категорій сайтів та додатків у 190 країнах та була розроблена для оцінки їх популярності та потенціалу зростання . Це сервіс збору, вимірювання, аналізу та надання даних про поведінкові моделі, статистики залучення користувачів веб-сайтів та мобільних додатків.
- ItemТоргові марки як об'єкти інтелектуальної власності: ТОП-5 брендів у світі(Юрсервіс, 2022) Біловодська, ОленаМатеріали доповіді учасника ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції "Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об'єктів права інтелектуальної власності", (24-25 березня 2022 року).