121 Інженерія програмного забезпечення
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Інженерія програмного забезпечення"
Browse
Browsing 121 Інженерія програмного забезпечення by Author "Борозенний, Сергій"
Now showing 1 - 20 of 45
Results Per Page
Sort Options
Item Web-застосунок для розвитку музичних навичок(2022) Романенко, Михайло; Борозенний, СергійМетою даної роботи є розробка веб-застосунку для музик, що вирішував би задачі, з якими певною мірою стикається кожен музика, і повною мірою кожен гітарист, огляд та аналіз технологій сучасної веб-розробки на прикладі процесу проєктування та реалізації даного додатку.Item Web-застосунок для розвитку музичних навичок(2022) Романенко, Михайло; Борозенний, СергійМетою даної роботи є розробка веб-застосунку для музик, що вирішував би задачі, з якими певною мірою стикається кожен музика, і повною мірою кожен гітарист, огляд та аналіз технологій сучасної веб-розробки на прикладі процесу проєктування та реалізації даного додатку.Item Використання формату EPUB3 для створення інтерактивного електронного видання(2021) Костюк, Назар; Борозенний, СергійМетою курсової роботи є аналіз існуючих форматів електронних видань, вивчення особливостей формату EPUB3 (Electronic Publication) та створення на основі цього формату електронного видання з інтерактивними і мультимедійними можливостями. Курсова робота присвячена сучасним електронним виданням. Досліджені сучасні формати електронних публікацій. Проаналізовано можливості використання JavaScript для інтерактивного елктронного видання та створення візуальних та анімаційних ефектів. Розроблений електроний навчальний підручник у форматі EPUB3 з вбудовуванням відео-контенту та з використанням мови розмітки веб-сторінок XHTML і програм-скриптів, які написані на мові JavaScript.Item Проектування та розробка системи пошуку кандидатів на роботу з використанням можливостей Spring Framework та Neo4j(2021) Чернова, Тетяна; Борозенний, СергійКурсова робота присвячена розробці системи для пошуку кандидатів на роботу з використанням Spring Framework технології та можливостей Neo4j. В ході розробки даного веб-застосунку було проаналізовано можливості Spring Framework та різноманітні способи їх впровадження в дану систему. Також були проаналізовані переваги та недоліки використання Neo4j для поліпшення розробки даної системи. Під час розробки веб-застосунку були використані наступні технології: Spring Framework, Java, Spring Boot, Spring Security, Lombook, Spring Data JPA, Spring Data Neo4j, Spring MVC, FreeMarker, СКБД PostgreSQL, графова СКБД Neo4j. Серед основних можливостей застосунку можна виділити наступні: створення резюме, пошук резюме за певними параметрами, перегляд резюме та профілі окремих кандидатів, редагування резюме, можливість вподобання резюме конкретного кандидата, перегляд вподобаних кандидатів, отримання рекомендацій для найму, пошук та фільтрація рекомендацій.Item Розробка Android застосунку з використанням Firebase(2022) Левчук, В.; Борозенний, СергійМетою виконання курсової роботи є дослідження обраних технологій, а також поглиблення знань та навичок мобільної розробки. Якщо говорити про Android, то це перш за все повне опанування бібліотеки Compose UI, яка набагато полегшує розробку та значно покращує стабільність роботи додатків. Щодо Firebase також варто зауважити, що більшість сервісів є кросплатформовими, тож навички користування ними є корисними і при розробці для інших платформ(наприклад iOS).Item Розробка Android застосунку з використанням Firebase(2022) Левчук, В.; Борозенний, СергійМетою виконання курсової роботи є дослідження обраних технологій, а також поглиблення знань та навичок мобільної розробки. Якщо говорити про Android, то це перш за все повне опанування бібліотеки Compose UI, яка набагато полегшує розробку та значно покращує стабільність роботи додатків. Щодо Firebase також варто зауважити, що більшість сервісів є кросплатформовими, тож навички користування ними є корисними і при розробці для інших платформ(наприклад iOS).Item Розробка iOS-додатку з використанням багатопоточності(2021) Мокрий, Михайло; Борозенний, СергійКурсова робота присвячена створенню мобільного додатку на базі операційної системи iOS 13 з використанням елементів багатопоточного програмування. Для його розробки була використана мова програмування Swift 5, інтегроване середовище розробки Xcode, менеджер залежностей Swift Package Manager, архітектура шаблону MVVM, Jikan API, а також бібліотеки з кодом у відкритому доступі SDWebImage та SDWebImageSwiftUI. Основні функції системи: перегляд списків аніме відсортованих за різними критеріями та додаткової інформації про кожне з них, можливість додавання вибраного аніме до списку обраних.Item Розробка MVP платформи з продажу вживаних книг(2021) Слободяник, Максим; Борозенний, СергійЗадачею моєї курсової є розробка веб-сервісу(платформи), що надає можливості для зручного продажу та покупки книг, що були у вжитку. Платформа має пришвидшити процес створення оголошень, та надати зручні інструменти пошуку серед наявних оголошень.Item Розробка веб-застосунку для вивчення іноземних мов(2022) Кузан, Олег; Борозенний, СергійМетою цієї курсової роботи є концептуальна та фактична розробка веб-застосунку для асистування у розширенні та закріпленні словникового запасу просунутого користувача, зроблена на основі аналізу функціоналу наявних рішень у сфері додатків для самостійно вивчення іноземних мов.Item Розробка веб-застосунку для вивчення іноземних мов(2022) Кузан, Олег; Борозенний, СергійРозглянуто існуючі рішення в сфері додатків для розширення та тренування лексикону, проаналізовано їх сильні сторони та недоліки, сформульовано концепт нового продукту, який би був більш універсальним, ніж уже існуючі.Item Розробка веб-застосунку з використанням бібліотеки React(2022) Жуковська, М.; Борозенний, СергійМетою цієї курсової роботи було ознайомлення з бібліотекою React та створення веб-додатку з її використанням. Тематикою сайту було обрано ментальне здоров’я, оскільки ця тема є дуже актуальною у наші часи та потребує якомога більшого розповсюдження. Психічне здоров’я має безпосередній вплив на наше емоційне, психологічне та соціальне благополуччя. Наші думки, відчуття та дії є результатом роботи нашого мозку. Завдяки цьому можна визначити наш рівень стресу та наші можливості впоратися з ним, наше відношення до інших і те, який вибір ми робимо в тій чи іншій ситуації. Ментальне здоров’я є запорукою рівноваги в житті, яку ми потребуємо на кожному етапі життя, починаючи з дитинства і підліткового віку до зрілого віку.Item Розробка веб-застосунку за допомогою фреймворку React з використанням можливостей cloud-платформи Google Firebase(2021) Марчук, Ростислав; Борозенний, СергійВ цій курсовій роботі детально досліджено предметну область застосунків, що слідкують за витратами. Також зроблено огляд вже існуючих аналогів, проведено аналіз їх переваг і недоліків. В результаті створено новий застосунок з врахуванням недоліків вже існуючих аналогів, описана структура проекту, алгоритми і бібліотеки, що були застосовані при розробці. Робота ілюструє процес розробки застосунку протягом усіх ключових етапів розробки: дослідження предметної області, планування функціоналу, визначення основних сутностей, що використовуватимуться, визначення компонентів для сутностей, які знадобляться для відтворення запланованого функціоналу, схематичне зображення макетів сторінок, що відповідатимуть запланованому функціоналу та визначеним сутностям, розробка компонентів, об’єднання компонентів у повнофункціональні сторінки, підключення бази даних до проекту, створення контекстів для тих частин застосунку, де вони потрібні, проведення тестування функціоналу. В даній роботі використовувались такі технології: React 17, Material-UI 4, Firebase 8, VS Code IDE.Item Розробка гри з використанням фреймворку unity(2022) Будаєв, Артем; Борозенний, СергійУ роботі розглянуті проблеми та особливості клієнт-серверної архітектури, протоколів обміну даними та шаблонів програмування при розробці багатокористувацьких ігор. Також розглянута практична реалізація проекту гри на прикладі багатокористувацької онлайн-гри.Item Розробка гри з використанням фреймворку Unity(2022) Будаєв, А.; Борозенний, СергійУ роботі розглянуті проблеми та особливості клієнт-серверної архітектури, протоколів обміну даними та шаблонів програмування при розробці багатокористувацьких ігор. Також розглянута практична реалізація проекту гри на прикладі багатокористувацької онлайн-гри.Item Розробка гри на основі фреймворку Unity(2022) Ставровський, М.; Борозенний, СергійЦя курсова робота присвячена розробці відео-гри на основі фреймворку Unity. Проведено аналіз предметної області та розглянуто існуючі рішення та технічні засоби, інструменти мобільної розробки.Item Розробка клаєнт-серверного застосунку(2022) Бойко, Данил; Борозенний, СергійРобота присвячена розробці клієнт-серверного застосунку з використанням веб-сокетів. Застосунок дозволяє грати користувачам онлайн в гру «2048» та спілкуватися в чаті. Використовувались наступні технології: Golang (gin, gorilla), Redis та NATS. Для демонстрації застосунку був використаний AWS, EC2 instance.Item Розробка клієнт-серверних Web-застосувань з використанням Spring framework, ReactJS(2021) Рожко, Андрій; Борозенний, СергійМетою виконання курсової роботи є дослідження можливостей обраних технологій, набуття практичних навичок застосування запропонованого ними функціоналу, вивчення особливостей та осягнення "ідейних спрямувань" зазначених засобів розробки програмного забезпечення, набуття досвіду використання офіційної документації розробників для пошуку надійної інформації щодо рекомендацій використання відповідних інструментів, а саме: Spring Data, Spring Web, Spring Security, Spring Boot framework, ReactJS тощо.Item Розробка клієнт-серверного web-застосунку з використанням Python/Django та Angular(2021) Ляш, Данило; Борозенний, СергійУ роботі розглянута задача аналізу роботи і розробки клієнт-серверного web-застосунку на прикладі створення маркетплейсу з використанням Python, Django та Angular. В першому розділі розглянуті основні теоретичні відомості про клієнт-серверні застосування. Дається їх визначення і пояснюється як вони побудовані на прикладі створеного застосування маркетплейсу з використанням цих технологій. В другому розділі розглянуті теоретичні відомості про мову Python, оснований на ній фреймворк Django, використаний для сервера та front-end фреймворк Angular. Вказуються їх переваги та недоліки. В третьому розділі розглядається створений застосунок. Показана робота з обраними технологіями для клієнтської та серверної частини проекту, оглянуті та проаналізовані їх можливості із частковою демонстрацією роботи програми. У кінці цього розділу розглядаються результати аналізу виконаної роботи.Item Розробка клієнт-серверного веб-застосування з використанням фреймворків Spring Boot та Angular(2021) Папроцький, Ігор; Борозенний, СергійУ роботі розглянуті деякі аспекти розробки веб-застосувань використовуючи фреймворки Spring Boot та Angular. Основна увага зосереджена на деталях реалізації веб-застосунків використовуючи поєднання зазначених інструментів розробки. Практична частина роботи зосереджена на реалізації веб-сайту для мережі магазинів які прагнуть запровадити систему роботи з клієнтами за принципом: клієнт замовляє набір товарів онлайн та приходить на точку видачі товарів, забираючи своє замовлення та зменшуючи можливість контакту з іншими людьми, а також не витрачаючи зайвого часу на черги та рух у скупченні людей всередині магазину.Item Розробка клієнт-серверного застосування для відстеження фільмів для перегляду(2022) Білорус, Катерина; Борозенний, СергійУ цій курсовій роботі проводиться огляд існуючих сервісів для каталогізації, збір потреб цільової аудиторії. На основі отриманих при аналізі даних створюються функціональні вимоги до застосунку. Після цього здійснюється проектування ER моделі та реляційної моделі застосунку, порівнюються різні підходи до створення архітектури застосунку та огляд обраних для його реалізації інструментів таких, як Spring Boot, Hibernate, React. В результаті роботи отримано застосунок, який дозволяє переглядати бібліотеку фільмів та серіалів, створювати та експортувати списки для перегляду.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »