Кіно-Театр. 2006. №1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кіно-Театр. 2006. №1 by Author "Папаш, Ольга"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item До питання про екранізацію ("Олівер Твіст" Романа Поланського)(2006) Папаш, Ольга"Олівер Твіст" — це фільм дитячий, на чому наголошує сам автор, прагнучи, щоб його "послання зачепило дітей і залишилося з ними після виходу з кінозали". Але є щось у цьому фільмі, здатне зацікавити і дорослого глядача. Це "щось" — вміння Поланського відчути дещо важливе, але невисловлене в літературному джерелі, й передати його засобами кіно. Коли ми говоримо про екранізацію, мимоволі висловлюємося в термінах перекладу — з природної мови на т. зв. мову кіно. У цьому силовому полі ключовою залишається установка на відповідність оригіналу ("адекватний переклад"), яка може виглядати, по-перше, як вірність "букві" оригіналу, по-друге — як вірність його "духу", по-третє — як навмисна "невірність" (свобода інтерпретації). Відкриття фестивалю складалося із нетривалої урочистої частини, під час якої Президент України Віктор Ющенко вручив почесну нагороду- "Скіфського оленя" — Роману Поланському, та з подальшого показу нової картини режисера. Після трирічної перерви Поланський презентував екранізацію класичного твору Чарльза Діккенса "Олівер Твіст". Цікаво, що це перша екранізація роману після однойменного мюзиклу 1968 року, але загалом вже кільканадцята. Цікаво також, що ця екранізація належить постановникові "Чайнатауна" та "Дитини Розмарі".Item У пошуках естетичного канону(2006) Папаш, ОльгаНинішнього року Україна була представлена на "Молодості" п'ятьма студентськими роботами: "Подорожні" (реж. Ігор Стрембіцький), "Ведмежа послуга" (реж. Євген Альохін), "Приймак" (реж. Тарас Кушнір), "Ліфт" (реж. Євген Тимохін), "Гніздо" (реж. Євген Хворостянко). Журі не відзначило жодного фільму, навіть десятихвилинну документальну стрічку Стрембіцького, що отримала "Золоту пальмову гілку" на Каннському МКФ. Поза тим, і цієї мізерної кількості не завжди якісних робіт достатньо, щоб побачити, які орієнтири обирають молоді українські режисери в кінематографічному полі.