Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Author "Бурбело, Наталія"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Адаптація системи менеджменту компанії на етапі кризи(2023) Вус, Анна; Бурбело, НаталіяМета дослідження: поглиблення теоретико-методичних основ та надання практичних рекомендацій щодо адаптації системи управління підприємством, яке здійснює свою діяльність в умовах нестабільного зовнішнього середовища.Item Основи формування корпоративної культури компанії(2023) Педченко, Софія; Бурбело, НаталіяМетою кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо формування корпоративної культури компанії Red Bull Україна.Item Підвищення ефективності управління віддаленою роботою компанії(2023) Піднебесна, Поліна; Бурбело, НаталіяМета кваліфікаційної роботи: дослідити теоретико-методичні засади, розробити та обґрунтувати практичні рекомендації щодо управління дистанційної роботи в компанії.Item Роль стилю і методів управління в забезпеченні ефективного функціонування підприємства(2023) Шнирьова, Софія; Бурбело, НаталіяМета кваліфікаційної роботи полягає у обґрунтуванні теоретико-методичних засад, а також розробці практичних рекомендації щодо підвищення ефективності стилю та методів управління ТОВ "Міратекс Груп".Item Управління організаційною діяльністю компанії(2022) Шевченко, Михайло; Бурбело, НаталіяМета дипломної роботи – проаналізувати, довести та підтвердити висунуту гіпотезу щодо необхідності в модернізації організаційної структури сучасних компаній, які використовують класичні ієрархічні методи взаємодії та в переосмисленні загальноприйнятих засад менеджменту як таких з наступним наданням власних рекомендацій та висновків щодо ефективної організації структури підприємства.Item Управління підприємством на засадах маркетингу(2022) Шелестова, Аліна; Бурбело, НаталіяМета дослідження – розробити план маркетингу ТОВ "Будмонтаж", визначити бюджет і витрати на маркетинг.