F3 Комп'ютерні науки
Permanent URI for this collection
Освітня програма: "Комп'ютерні науки"
Browse
Browsing F3 Комп'ютерні науки by Author "Афонін, Андрій"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження впливу компонентів дизайну користувацького інтерфейсу на поведінку користувачів: розробка та тестування дизайну(2025) Бачинська, Катерина; Афонін, АндрійУ роботі досліджено вплив ключових візуальних елементів користувацького інтерфейсу (UI) на поведінкові метрики користувачів, таких як час виконання задач, рівень конверсії та когнітивне навантаження. Актуальність дослідження визначена зростаючими вимогами до ергономічності та зручності цифрових систем у контексті розвитку напрямів взаємодією людини і комп’ютера (Human-Computer Interaction, HCI), когнітивної інформатики та ергономіки. Об’єктом дослідження є веб-інтерфейс як складна система взаємодії людини з комп’ютером, а предметом — взаємозв’язок між його візуальними характеристиками та поведінковими реакціями користувачів. У практичній частині проведено редизайн веб-застосунку із застосуванням результатів дослідження, що було підтверджено шляхом опитування користувачів. Методологічна база включає аналіз теоретичних засад, емпіричне дослідження, розробку оновленого дизайну та юзабіліті-тестування. Отримані результати демонструють ефективність системного підходу до оптимізації UI/UX, сприяючи підвищенню ергономічності, продуктивності та якості користувацького досвіду, що може бути використано для подальшого вдосконалення інтерфейсних рішень у галузі інформаційних технологій.Item ЗD графіка в електронній комерції(2023) Ходаківська, Надія; Афонін, АндрійЦя робота має на меті дослідити вплив 3D-графіки на електронну комерцію та переваги, які вона приносить галузі. Аналізуючи тематичні дослідження і шляхи розвитку, буде досліджено, як технологія 3D-моделювання змінила спосіб представлення та продажу продуктів онлайн. Крім того, буде детальніше розглянуто проблеми, з якими стикаються компанії, що впроваджують 3D-графіку в електронну комерцію, і те, як вони можуть їх подолати. Також на прикладі буде розглянуто імплементацію 3D-моделі на веб-сторінку, що на практиці доведе, що цілком легко додати таку технологію у свій проект, наприклад, інтернет магазин, і, що важливо, не складно її підтримувати. У практичній частині буде використано такі інструменти як застосунок для 3D-моделювання Blender i JavaScript фреймворк WebGL.Item Засоби покращення взаємодії людей з когнітивними порушеннями з вебзастосунками(2025) Яковенко, Єлизавета; Афонін, АндрійМетою роботи є дослідження особливостей взаємодії людей із когнітивними порушеннями з вебзастосунками, аналіз існуючих рішень у сфері цифрової доступності, а також розробка та проведення оцінки ефективності інтерфейсу сайту туристичних послуг, адаптований до потреб таких користувачів.Item Масштабування та розміщення віртуальних 3D об’єктів в реальному просторі за допомогою AR(2025) Петренко, Єлизавета; Афонін, АндрійМетою даної роботи є розробка проєкту доповненої реальності, що містить певний набір 3D-моделей, а також імплементація АR-моделі на вебсторінку з каталогом меблів з можливістю передивлятися, розміщувати та масштабувати моделі меблів за допомогою технології доповненої реальності.Item Проектування та реалізація методів взаємодії на основі жестів у мультимедійних програмах, таких як безконтактні інтерфейси, для підвищення взаємодії та контролю користувачів(2024) Черніков, Андрій; Афонін, АндрійУ цій роботі описано реалізацію програми розширення для браузера на основі технології розпізнавання жестів, яка надає безконтактний інтерфейс для медіаплеєру YouTube та уможливлює жестову взаємодію між користувачем та обчислювальним пристроєм.Item Проєктування та розробка цифрового застосунку, орієнтованого на людей похилого віку, для покращення доступності та соціальної взаємодії(2025) Бернацька, Ольга; Афонін, АндрійУ даній кваліфікаційній роботі передбачається проєктування застосунку для аудиторії людей похилого віку. Метою роботи є подолання перешкод до цифровізації шляхом впровадження нових рішень у дизайні інтерфейсів та функціональності. Застосунок реалізовує такі принципи, як вбудовані асистивні інструменти, централізована структура та навігація, налаштування дизайну інтерфейсів під потреби користувача, які спрямовані на покращення взаємодії літніх людей з цифровими застосунками з метою забезпечити інклюзивність та доступність цифрового середовища. Результати роботи підтверджують ефективність запропонованих методів і демонструють можливість їхнього впровадження у цифрові рішення та поліпшення інклюзивності існуючих застосунків.Item Розробка системи Node-based Workflow для автоматизації вирішення задач з використанням великих мовних моделей (LLM)(2025) Процап, Дмитрій; Афонін, АндрійУ цій роботі розглядається розробка системи Node-Based Workflow для автоматизації вирішення задач із використанням великих мовних моделей (LLM). Система дозволяє користувачам створювати комплексні сценарії у графічному інтерфейсі шляхом поєднання вузлів, що виконують різні операції. Робота містить огляд існуючих рішень у сфері node-based підходів та інтеграцій LLM, аналіз архітектури та розробку власного підходу, що поєднує зручність налаштування та гнучкість створених сценаріїв. Також створене рішення значно спрощує інтеграцію із зовнішніми системами і дозволяє проводити маніпуляції із файлами всередині створених сценаріїв.