Кафедра маркетингу та управління бізнесом
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра маркетингу та управління бізнесом by Author "Гриджук, Ірина"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка позиціонування B2B-бренду(2021) Кандзюба, Катерина; Гриджук, ІринаМетою магістерської роботи є виявлення ключових факторів, що впливають на ефективність позиціонування та на їхній основі розробка позиціонування В2В-бренду та стратегію його втілення у комунікації.Item Система маркетингової інформації та маркетингові дослідження(2020) Восковнюк, Софія; Гриджук, ІринаМетою кваліфікаційної роботи є дослідження суті маркетингової інформаційної системи та маркетингових досліджень, вивчення основних складових маркетингової інформаційної системи, аналіз сучасного стану глобальної компанії Unilever та українського підрозділу ТОВ "Юнілівер Україна", дослідження впливу економічних показників та показників первинних продажів, отриманих з маркетингової інформаційної системи ТОВ "Юнілівер Україна" на вторинні продажі та надання практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової інформаційної системи на основі порівняння, аналізу та оцінки міжнародного та нагромадженого в Україні досвіду.Item Управління комплексом маркетингових комунікацій(2021) Рябченко, Олена; Гриджук, ІринаМетою дослідження є створення на основі аналізу теоретичної бази науково-практичних засад для впровадження на підприємстві сучасного комплексу маркетингових комунікацій та методів управління ними. Початок наукового пошуку визначила робоча гіпотеза про те, що у сучасному світі, що характеризується глибинними змінами у комунікаціях як таких, виходом (а в багатьох сферах – і цілковитим переходом) маркетингових комунікацій у сферу діджитал, а також змінами у психології поведінки клієнтів, маркетингові комунікації компанії, що прагне досягти успіхів на ринку, мають бути адаптованими до використання в нових умовах, зокрема в мережі інтернет, а властиві їм інструменти – відрізнятися від тих, що застосовувалися в минулому.