Гендер і його репрезентація в капіталістичній і соціалістичній рекламі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-06-24T07:53:19Z
Authors
Шостак, Наталія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Робота присвячена з’ясуванню поняття гендер, дослідженню особливостей репрезентації статі в капіталістичній і соціалістичній рекламі на основі порівняльного культурологічного аналізу, заснованого на гендерних дослідженнях, що займають міждисциплінарне поле, близьке як до культурології, так і до соціології. Зроблено спробу переінтерпритувати традиційне уявлення про радянську рекламу, виокремлено комерційну рекламу як джерело нехарактерних для радянської ідеології гендерних стереотипів.
Description
Keywords
гендерні стереотипи, капіталістична реклама, соціалістична реклама, маскулінність, фемінність, реферат
Citation