Детермінанти продуктивної діяльності студентів в умовах онлайн навчання

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Гордієнко, Арсеній
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті розглядаються особливості продуктивної діяльності студентів в умовах онлайн-навчання, наводяться результати емпіричного дослідження, пояснюються детермінанти продуктивної діяльності та окреслюється феноменологія активності студентів в освітньому онлайн-процесі (продуктивні стратегії діяльності, контрпродуктивні стратегії поведінки, подієвість, комунікативні обгортки освітнього процесу в кіберпросторі). Основу продуктивної діяльності та творчих досягнень студентів становлять когнітивні детермінанти (метакогнітивні стратегії, базові когнітивні інструменти, інсайтність), мотиваційно-особистісні детермінанти (концепція особистісної неповторності, біографічна та діяльнісна рефлексія), соціально-психологічні детермінанти (базова модель стосунків та комунікативний світ). Найкращі практики для онлайн-викладання та залучення студентів: методології активного навчання, орієнтовані на студента, загальний збагачений досвід навчання, групові проекти, оцінювання за допомогою різноманітних методів, залучений викладач, часте спілкування та персоналізація спілкування. Під час планування онлайн-курсів викладачам важливо враховувати очікування та особливі потреби своїх студентів. Викладачі повинні створити середовище, яке сприяє взаємодії, співпраці та творчій продуктивній поведінці. Студенти більш продуктивні та задоволені, якщо їх оцінювати різноманітними методами. Соціальна взаємодія, в тому числі викладач-студент і студент-студент, визначена як ключова корисна стратегія онлайн-навчання. Важливим компонентом онлайн-навчання є те, що викладачі забезпечують безперервне та змістовне персоналізоване спілкування та дають студентам реальну основу для їх продуктивної діяльності. Залучення викладача сприяє залученню студентів до продуктивної діяльності. Застосування цих передових практик допоможе гарантувати, що студенти залишатимуться в онлайн залученими та матимуть позитивний натхненний досвід для майбутньої професійної діяльності.
Description
The article examines the peculiarities of the productive activity of students in the conditions of online learning, presents the results of an empirical study, analyzes the determinants of productive activity and outlines the phenomenology of student activity in the online educational process (productive strategies of activity, counterproductive strategies of behavior, eventuality, communicative envelopes of the educational process in cyberspace).The basis of students' productive activity and creative achievements are cognitive determinants (metacognitive strategies, basic cognitive tools, insightfulness),motivational and personal determinants (concept of personal uniqueness, biographicaland activity reflection), social-psychological determinants (basic model of relationships and the communicative world).The best practices for online teaching and for student engagement: active learning student-centered methodologies, overall enriched learning experience, group projects, assessment by varied techniques, engaged online lector, frequent communications and personalization of communication. It’s important for lectors to consider the expectations and specific needs of their students while planning online courses. Lectors need to construct an environment that promotes engagement, collaboration, and creative productive behavior. Students more productive and satisfied when assessed by a variety of methods. Social interaction including lector-student and student-to-student identified as key beneficial strategy for online learning. A critical component of online learning experiences is for lectors to provide ongoing and meaningful personalized communication and to give students a real-world grounding for their productive activity. Lector engagement facilitates student engagement in productive activity.Incorporating these best practices will help ensure that students stay online engaged and have a positive inspired experience for future professional activity.
Keywords
онлайн-навчання, проблемне користування Інтернетом (PIU), продуктивна діяльність, кіберпростір, освітній кіберпростір, персональний кіберпростір, подія в кіберпросторі, подієвість, комунікативні оболонки освітнього процесу в кіберпросторі, детермінанти продуктивної діяльності, кращі практики для навчання онлайн, стаття, online learning, problematic use of the Internet (PIU), productive activity, cyberspace, educational cyberspace, personal cyberspace, event in cyberspace, communicative envelopes of the educational process in cyberspace, the determinants of productive activity, the best practices for online teaching, eventuality
Citation
Гордієнко А. В. Детермінанти продуктивної діяльності студентів в умовах онлайн навчання / Гордієнко Арсеній Валерійович // Наукові перспективи. - 2024. - № 8 (50). - С. 810-824. - https://doi.org/10.52058/2708-7530-2024-8(50)-810-824