Брендинг у сучасному бізнес-середовищі В2В

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Россоха, Володимир
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Одеський національний економічний університет
Abstract
Матеріали доповіді учасника тринадцятої міжнародної науково-практичної конференції "Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики", 13 вересня 2024 року.
Description
Keywords
бренд, бізнес-середовище, брендинг, торговельна марка, матеріали конференції
Citation
Россоха В. В. Брендинг у сучасному бізнес-середовищі В2В / Россоха В. В. // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики : збірник матеріалів тринадцятої міжнародної науково-практичної конференції, 13 вересня 2024 р. / [уклад.: Грінченко Р. В.] ; Одеський національний економічний університет [та ін.]. - Одеса : ОНЕУ, 2024. - С. 281-282.