Linguo-Cognitive Markers in Human vs AI Text Attribution: A Case Study of Narrative and Descriptive Discourse
Loading...
Date
2023
Authors
Fedoriv, Yaroslava
Shuhai, Alla
Pirozhenko, Іryna
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Актуальнi питання гуманiтарних наук
Abstract
This research aims to investigate and compare writing strategies in human-generated and AI-generated texts, focusing on linguistic features and identifying indicators that distinguish between the two. The paper examines the role of discourse markers as indicators of text authorship, focusing on thematic comparisons between parallel texts created by humans and artificial intelligence. The article follows the conventional structure including Introduction, Literature Review, Research Methodology, Results and Discussion, Conclusion, and Supplement. From the viewpoint of creating English texts by non-native speakers, using discourse markers to determine the origin of texts emphasises the relevance and novelty of the research. A distinct advantage of the study lies in the identification of similarities and differences between texts produced by human writers and artificial intelligence, exemplified through narrative and descriptive texts. Investigating linguistic features and cognitive markers in these texts illuminates the nuances of literary discourse functioning and contributes to a balanced understanding of the impact of information technologies on various communication domains. The conclusions highlight prospects for research in the coexistence of and interaction between human creativity and artificial intelligence technologies. Ultimately, the research offers a fresh perspective on discourse markers and their role in discourse construction and functioning. It identifies characteristic features of narrative and descriptive texts created by humans and artificial intelligence. The obtained results enrich the understanding of linguistic and cognitive markers in discourse creation, especially in the context of rapid technological advancements in the field of artificial intelligence.
Description
Необхідність дослідження ролі лінгво-когнітивних маркерів для визначеня авторства текстів, створених людиною та штучним інтелектом, викликана стрімким розвитком інтелектуальних технологій, які широко використовуються як додаткове знаряддя та для підвищення ефективності традиційних практик дискурсотворення. Наголошуючи на значущості людської творчості в різноманітних сферах комунікації, нашою метою є вивчення та порівняння стратегій побудови наративних та описових текстів, створених людьми і штучним інтелектом, з особливою увагою до виявлення лінгвістичних характеристик і параметрів, що дозволяють розрізняти походження тексту. Автори розглядають роль лінгвістичних та екстралінгвістичних маркерів дискурсу як показників авторства тексту із застосуванням тематичного зіставлення та порівняння наративних та описових тексті, створених людиною та штучним інтелектом. Стаття має загальноприйняту структуру академічного дослідження і складається зі Вступу, Огляду літератури, Методології дослідження, Результатів та обговорення і Висновків. Таблиці, знімки екрана та Додатки містять зразки текстів, створених штучним інтелектом, які зіставляються з автентичними авторськими текстами й досліджуються за допомогою якісних методів і контент-аналізу. З точки зору створення англійських текстів ненативними мовцями, використання дискурс-маркерів для визначення походження текстів засвідчує актуальність i новизну статті. Особливим надбанням дослідження є виявлення схожостей та розбіжностей між текстами, створеними людьми та штучним інтелектом, на прикладі наративних та описових текстів. Аналіз лінгвокогнітивних особливостей і маркерів у цих текстах висвітлює нюанси функціонування літературного дискурсу і вносить вагомий внесок у більш глибоке розуміння впливу інформаційних технологій на різні сфери комунікації. Висновки окреслюють перспективи подальших досліджень щодо взаємозв’язку між людською творчістю та інтелектуальними технологіями. У кінцевому підсумку, дослідження пропонує новий погляд на дискурс-маркери та їх роль у конструюванні та функціонуванні дискурсу. Отримані результати збагачують академічне розуміння лінгвокогнітивних факторів у дискурсотворенні, особливо за умов швидкого технологічного розвитку у сфері штучного інтелекту.
Keywords
artificial intelligence, authorship, critical thinking, discourse markers, description, lingvo-cognitive analysis, narration, article, авторство, дискурс-маркер, критичне мислення, лінгвокогнітивний аналіз, наратив, опис, штучний інтелект
Citation
Fedoriv Y. Linguo-Cognitive Markers in Human vs AI Text Attribution: A Case Study of Narrative and Descriptive Discourse / Yaroslava Fedoriv, Alla Shuhai, Iryna Pirozhenko // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2023. - Вип. 66, Т. 3. - C. 130-145. - https://doi.org/10.24919/2308-4863/66-3-20