Диктант як метод формування орфографічних навичок у вивченні польської мови: вінницький досвід

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Павлюк,Олексій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Abstract
У статті представлено короткий історичний опис освітньої ініціативи у м. Вінниця — щорічного диктанту з польської мови, який був започаткований у 2014 р. у багатьох обласних центрах України. Закцентовано увагу на впровадженні орфографічних завдань у програми вивчення польської мови ЗВО Вінниці. Схарактеризовано основні форми навчального диктанту у вінницьких ЗВО. З’ясовано, що різноманітність форм диктанту і участь в орфографічному конкурсі є стимулювальним чинником в покращенні мовних знань.
Description
The article presents a brief historical description of the educational initiative in Vinnytsia — the annual dictation in Polish, which was launched in 2014 in many regional centres of Ukraine. The attention is focused on the introduction of spelling tasks into the Polish language study programmes of Vinnytsia higher education institutions. The main forms of educational dictation in Vinnytsia higher education institutions are characterised. It has been found that the variety of dictation forms and participation in the spelling competition is a stimulating factor in improving language knowledge.
Keywords
польська мова, диктант, орфографія, заклади вищої освіти, види диктанту, Вінниця, тези конференції, Polish language, dictation, spelling, higher education institutions, types of dictation, Vinnytsia
Citation
Павлюк О. Диктант як метод формування орфографічних навичок у вивченні польської мови: вінницький досвід / Олексій Павлюк // Мовний простір сучасного світу : тези доповідей VIIІ Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів і молодих учених (м. Київ, 24 травня 2024 р.) / [орг. комітет: Куранова С. І. (голова) та ін.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія", Кафедра загального і слов'янського мовознавства [та ін.]. - Київ : НаУКМА, 2024. - C. 148-152.