Інструменти диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі
Loading...
Date
2024
Authors
Безугла, Анна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
конкурентоспроможність, цільовий сегмент ринку, Statista, SMM, SEO-просування, таргетована реклама, вірусний маркетинг, матеріали конференції
Citation
Безугла А. І. Інструменти диджитал-маркетингу в роздрібній торгівлі / Безугла А. І. ; науковий керівник: Боднар О. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 182-185.