Використання штучного інтелекту як тренд у розвитку digital-маркетингу
Loading...
Date
2024
Authors
Ключник, Еліза
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
просування товарів або послуг, онлайн-середовище, ChatGPT, OpenAI, створення медіа-контенту, чат-боти, матеріали конференції
Citation
Ключник Е. Ю. Використання штучного інтелекту як тренд у розвитку digital-маркетингу / Ключник Е. Ю. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - Т. 2. - С. 200-202.