Оптимізація SMM-стратегії для досягнення маркетингових цілей підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Сошко, Марина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
цифровізація суспільства, Н. Савицька, показник рентабельності інвестицій (ROI), Hootsuite, планові адаптації рішень, медіаплатформи, матеріали конференції
Citation
Сошко М. О. Оптимізація SMM-стратегії для досягнення маркетингових цілей підприємства / Сошко М. О. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 2. - C. 240-241.