Маркетингові заходи стимулювання збуту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Махаммедова, Кароліна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
бізнес-стратегія, привабливість пропозиції, затоварювання, вигода зі щорічних подій, пропозиція ціни, діджиталізація рекламних засобів, обов'язковий аналіз інформації, матеріали конференції
Citation
Махаммедова К. Ж. Маркетингові заходи стимулювання збуту / Махаммедова К. Ж. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 235-237.