Управління відносинами з клієнтами: сучасні тенденції B2B моделі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Сенелюк, А.
Храпкіна, Валентина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
customer relationship management (CRM), крос-функціональна взаємодія, бізнес-процеси, спеціалізовані додатки, соціальна інтеграція CRM, технологічна інтеграція, впровадження мобільних CRM-систем, штучний інтелект, адаптація до змін, матеріали конференції
Citation
Сенелюк А. С. Управління відносинами з клієнтами: сучасні тенденції B2B моделі / Сенелюк А. С., Храпкіна В. В. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 271-273.