Управління інноваціями як складова забезпечення конкурентоспроможності підприємства
Loading...
Date
2024
Authors
Станьковська, І.
Шуніна, О.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасників ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р.
Description
Keywords
ринкове середовище, дифузія інновацій, інноваційна стратегія, рентабельність інвестицій в інновації (ROI), адаптивність, використання екологічних матеріалів, біорозкладні компоненти, 3D-друк, матеріали конференції
Citation
Станьковська І. М. Управління інноваціями як складова забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Станьковська І. М., Шуніна О. І. // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 17-19 квітня 2024 р. / [відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - T. 1. - C. 401-404.