Бренд як сучасна форма забезпечення конкурентоспроможності підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Магас, Наталія
Лелик, Любов
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Підрозділ 2.5. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання бренду як сучасної форми забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
Description
Keywords
бренд, конкурентоспроможність підприємства, бренд торгової марки, підрозділ монографії
Citation
Магас Н. В. Бренд як сучасна форма забезпечення конкурентоспроможності підприємства / Магас Н. В., Лелик Л. І. // Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - [Підрозділ] 2.5. - C. 168-176.