Сутність та особливості маркетингової діяльності на ринку цифрових продуктів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2024
Authors
Фукс, Костянтин
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Підрозділ 5.4. з колективної монографії "Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем", у якому висвітлено питання особливостей маркетингової діяльності на ринку цифрових продуктів.
Description
Keywords
штучний інтелект, Інтернет речей (IoT), цифрові технології, цифровий маркетинг, PR-інструменти, підрозділ монографії
Citation
Фукс К. В. Сутність та особливості маркетингової діяльності на ринку цифрових продуктів / Фукс К. В. // Трансформація практики управління інноваційним розвитком соціально-економічних систем : колективна монографія / під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В. ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2024. - [Підрозділ] 5.4. - C. 567-578.