Маркетинг як основа формування стратегії розвитку організацій в сучасних умовах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Ткаченко, Валентина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інтерсервіс
Abstract
Підрозділ 3.1. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".
Description
Keywords
стратегія, стратегія маркетингу, маркетинг освітніх послуг, маркетинговий товар, конкуренція, позаурочна діяльність, ринок освітніх послуг, підрозділ монографії
Citation
Ткаченко В. П. Маркетинг як основа формування стратегії розвитку організацій в сучасних умовах / Ткаченко В. П. // Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - [Підрозділ] 3.1. - C. 123-131.