Посилення ролі соціальної відповідальності бізнесу у постпандемічний період

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Манн, Руслан
Березюк-Рибак, Ірина
Момот, Сергій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інтерсервіс
Abstract
Підрозділ 3.3. з колективної монографії "Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період".
Description
Keywords
COVID-19, соціальна відповідальність, моделі соціальної відповідальності, теорія корпоративного егоїзму, теорія корпоративного альтруїзму, теорія розумного егоїзму, підрозділ монографії
Citation
Манн Р. В. Посилення ролі соціальної відповідальності бізнесу у постпандемічний період / Манн Р. В., Березюк-Рибак І. Р., Момот С. В. // Трансформація підходів в управлінні та маркетингу у постпандемічний період : колективна монографія / [під заг. ред. Храпкіної В. В., Пічик К. В.] ; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : Інтерсервіс, 2022. - [Підрозділ] 3.3. - C. 145-152.