Economics of data consumption and management of external network effect

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Gorbachuk, Vasyl
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
University of Technology
Abstract
Мережевий ефект (мережева екстерналія чи економія від масштабу з боку попиту) − це вплив кількості користувачів чи обсягу користування послугою на цінність даної послуги, яка сприймається кожним користувачем індивідуально. Кожний новий користувач існуючої мережі додаватиме до неї цінність. Якщо економія від масштабу з боку попиту описує цінність наявності багатьох користувачів, то економія від масштабу з боку пропозиції описує ефект переваги збільшення користувачів або вироблених одиниць для зменшення собівартості виробництва.
Description
Keywords
мережевий ефект, користувач мережі, цифрові навички, Інтернет, оператори мобільного зв’язку, пристрої мобільного зв’язку, кібернетичний і космічний простір, стаття
Citation
Gorbachuk V. M. Economics of data consumption and management of external network effects / [V. Gorbachuk] // Information and innovative technologies in the turbulence era / edited by Natalia Afanasieva and Oleksandr Nestorenko. - Katowice : University of Technology, Katowice, 2022. - [Part] 2.8. - P. 379-398. - https://doi.org/10.54264/M014