Адаптація інструментів інтернет-маркетингу до умов рецесії
Loading...
Date
2023
Authors
Усманова, Валерія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.
Description
Keywords
інтернет-маркетинг, інтернет-реклама, рецесія, партнерський маркетинг, email-маркетинг, контент-маркетинг, матеріали конференції
Citation
Усманова В. Т. Адаптація інструментів інтернет-маркетингу до умов рецесії / Усманова В. Т. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 2. - C. 192-195.