Вплив соціальних мереж на вибір користувача
Loading...
Date
2023
Authors
Філіпович, Олександра
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.
Description
Keywords
соціальні мережі, споживач, поведінка споживачів, гіпотеза соціальної ідентичності, нейромаркетинг, візуальна стратегія, матеріали конференції
Citation
Філіпович О. Б. Вплив соціальних мереж на вибір користувача / Філіпович О. Б. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 2. - C. 264-266.