Методи та технології застосування принципу Lovemark в сучасній кон'юнктурі ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2023
Authors
Банзар, Моніка
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.
Description
Keywords
концепція Lovemark, бренд, брендова історія, незабутнє враження, вдосконалення продукту, матеріали конференції
Citation
Банзар М. Методи та технології застосування принципу Lovemark в сучасній кон'юнктурі ринку / Банзар М. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - Т. 1. - С. 167-169.