Роль нейромаркетингових інструментів у дослідженні втоми від прийняття рішень та її впливу на лояльність до брендів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2023
Authors
Савченко, Кіра
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавничий дім "Києво-Могилянська академія"
Abstract
Матеріали доповіді учасника міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", м. Київ, 18-19 квітня 2023 р.
Description
Keywords
лояльність до бренду, бренд, споживач, нейромаркетингові інструменти, втома від прийняття рішень, матеріали конференції
Citation
Савченко К. А. Роль нейромаркетингових інструментів у дослідженні втоми від прийняття рішень та її впливу на лояльність до брендів / Савченко К. А. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик ; Національний університет "Києво-Могилянська академія" [та ін.]. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - C. 281-283.