Державна політика цифрового розвитку освіти

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Кумка, Євген
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Кваліфікаційна робота є комплексним дослідженням державної політики цифрового розвитку освіти. У першому розділі проаналізовано законодавчу та інституційну бази реалізації державної політики цифрового розвитку освіти. Обґрунтовано, що цифрова освіта нині витісняє традиційну освіту в Україні: формується єдиний ресурс, з’являються нові навчальні платформи. Розглянуто та узагальнено зарубіжний досвід механізмів реалізації цифрового розвитку в системі освіти, зокрема, США, Великої Британії, Польщі. У другому розділі досліджено вплив війни на українську освіту. Повномасштабне вторгнення росії 24 лютого 2022 року в Україну призвело до зупинки навчання по всій території держави. Зазнали руйнувань школи та університети. Також визначено наслідки впливу пандемії на розвиток освіти в Україні та підходи органів державної влади щодо процесу цифровізації освіти. Проаналізовано інструменти державного регулювання політики у сфері цифрового розвитку освіти на конкретних прикладах. У третьому розділі надано практичні рекомендації щодо реалізації державної політики у сфері цифрового розвитку освіти та підготовлено Аналітичну записку щодо впливу поширення онлайн формату навчання на якість вищої освіти України в умовах пандемії COVID-19. Визначено підстави для державного втручання у сферу освіти, рекомендовано оптимальний варіант політики. Наголошено, що для навчальних закладів цифрова освіта може стати важливим кроком досягнення більшого рівня конкурентоспроможності.
Description
Keywords
державна політика, цифровізація, розвиток освіти, магістерська робота
Citation