Удосконалення маркетингової стратегії організацій кіноіндустрії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Authors
Ластівка, Олена
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Мета роботи: З’ясувати основні принципів функціонування різних напрямів маркетингу у сфері кінодистриб’юції (кінопрокату), виявити закономірності, з’ясувати перспективи розвитку і розробити ефективну маркетингову стратегію. Виявити закономірності просування фільмів та власного бренду стримінговими платформами. Розробити рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії компанії Такфлікс. Розробити рекомендації щодо подальшого розвитку компанії Такфлікс у якості краудфандингової платформи.
Description
Keywords
маркетингова стратегія, кіноіндустрія, маркетинг, бакалаврська робота
Citation