Планування маркетингового моніторингу компанії у сучасних умовах
Loading...
Date
2021
Authors
Глущенко, Вікторія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
моніторинг, моніторинг ринку, моніторинг конкурентів, маркетинговий моніторинг, конкурентоспроможність, моніторинг інтернет-ресурсів, ціновий моніторинг, тези конференції
Citation
Глущенко В. С. Планування маркетингового моніторингу компанії у сучасних умовах / Глущенко В. С. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 22-25.