Маркетингове коригування поведінкових стереотипів споживачів на ринку маркетплейсів України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Глуміліна, Марія
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
поведінкова економіка, споживач, поведінка споживачів, стереотип, поведінковий стереотип, ринок маркетплейсів, маркетингове опитування, тези конференції
Citation
Глуміліна М. О. Маркетингове коригування поведінкових стереотипів споживачів на ринку маркетплейсів України / Глуміліна М. О. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 90-91.