Цифрові технології у когнітивному маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021
Authors
Гуменна, Олександра
Д’яченко, Юрій
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Тези доповіді учасника ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці" (8-10 квітня 2021 року).
Description
Keywords
споживач, когнітивний маркетинг, управління поведінкою споживачів, концептуальні простори, інтелектуальна інфраструктура ринку, вектори корисностей, тези конференції
Citation
Гуменна О. В. Цифрові технології у когнітивному маркетингу / Гуменна О. В, Д'яченко Ю. Ю. // Матеріали ІІІ Міжнародного науково-практичного форуму "Бізнес, освіта і наука: вектори співпраці", 8-10 квітня 2021 р. / Національний університет "Києво-Могилянська академія", ННЦ "Інноваційна лабораторія "Іннолаб" НаУКМА, Центр енергоменеджменту НаУКМА [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2021. - С. 92-93.