3D реконструкція сцени за відео з декількох камер

Abstract
Робота складається з чотирьох розділів. В першому розглянуто базові поняття виявлення та опису особливостей об’єктів, які є основою для будь якого обраного підходу 3D реконструкції сцени, а також розглянуто найпопулярніші алгоритми для кращого сприйняття цього етапу в процесі розробки. В другому розділі описана теоретична база епіполярної геометрії, вирівнювання та триангуляції, а також згадано про алгоритми відстежування та оцінки позиції об’єкта. Третій розділ повністю присвячений поетапній розробці практичного застосування та частково описується необхідна теорія, така як побудова карт невідповідностей та глибини. В четвертому розділі звернено увагу на недоліки проведеної роботи, оцінено ефективність практичного застосування та простір для подальшого вдосконалення.
Description
Keywords
3D, реконструкція сцени, епіполярна геометрія, магістерська робота
Citation