Застосування мультиатрибутивної моделі у маркетинговому менеджменті промислових підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Authors
Ковшова, Ірина
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті сформовано концепцію мультиатрибутивності та її основні напрями практичного застосування у маркетинговому менеджменті. Розроблено алгоритм формування мультиатрибутивного моделювання, який складається з шести послідовних етапів.
Description
In this article the main methods of multy attributes concept have been defined. The author has described the procedure of practical application in marketing management. Basic business process detailing levels at IT companies were presented. The algorithm of multy attributes model, which consists of six consecutive stages, was proposed.
Keywords
мультиатрибутивна модель, маркетинговий менеджмент, мультиатрибутивне моделювання, multiattribute model, marketing management, multiattribute modeling
Citation
Ковшова Ірина Олегівна. Застосування мультиатрибутивної моделі у маркетинговому менеджменті промислових підприємств / Ковшова І. О. // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2016. - № 2 (16). - С. 84-90.