061 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: Зв'язки з громадськістю
Browse
Recent Submissions
Item Піднесення іміджу української мови за допомогою PR-інструментів серед населення м.Киів(2016) Чепурна, Олександра; Сусська, ОльгаМета: дослідити дійсний імідж української мови, що склався у населення, та з'ясувати, які з інструментів ПР доцільно використосовувати для його покращення, а в перспективі и підвищення рівня використання української мови у всіх сферах суспільного життя та розвитку української культури.Item Досвід застосування інструментів інтегрованих комунікацій в бізнес-школах (на прикладі комунікаційної стратегії бізнес-школи CAPS)(2019) Шаповаленко, Ольга; Зінченко, АллаМетою дослідження є вивчення практики використання інтегрованих комунікацій у роботі бізнес-шкіл та розробка рекомендації щодо їх впровадження в комунікаційній стратегії бізнес-школи CAPS.Item Особливості формування образу АР Крим в інформаційному просторі сучасної України(2024) Хомуліна, Ілона; Сусська, ОльгаМетою роботи є системне дослідження особливостей формування медіаобразу Автономної Республіки Крим в інформаційному просторі України.Item Роль інфлюенс-маркетингу як складової інтегрованих комунікацій у просуванні брендів у соціальних мережах(2024) Феринська, Анна; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є глибоке теоретичне та практичне дослідження поняття інфлюенс-маркетингу, як складової інтегрованих комунікацій у просуванні брендів у соціальних мережах.Item Особливості міжнародного позиціонування України в умовах російсько-української війни(2024) Устенко, Анна; Королько, ВалентинМетою дослідження є визначення ефективних інструментів забезпечення зовнішньої комунікаційної політики, спрямованої на зміцнення позиціонування України як стабільного демократичного актора на міжнародній арені. Робота звертається до ідентифікації ключових аспектів, які впродовж періоду державної незалежності зумовлювали позитивні зміни сприйняття України серед міжнародної громадськості, та, зокрема, до визначення головних чинників формування пабліцитного капіталу України після 2022 року, вже в умовах повномасштабної російської війни.Item Персоніфікація "образу війни" воєнними експертами та блогерами(2024) Савченко, Марʼяна; Сусська, ОльгаМета дипломної роботи: дослідити вплив воєнних блогерів та експертів на формування «образу війни» в українському медіапросторі.Item Комунікації бізнесу в умовах воєнного стану в Україні: досвід національних логістичних компаній(2024) Овчаренко, Ярослава; Зінченко, АллаМета цієї роботи – з’ясувати особливості комунікацій, що здійснюють комерційні компанії в Україні в умовах воєнного стану.Item Стратегії комунікацій в соціальних медіа волонтерських організацій(2024) Нерсісян, Наріне; Коник, ДмитроМетою цього дослідження є вивчення та аналіз стратегій комунікацій волонтерських організацій у соціальних медіа в умовах війни, ідентифікація основних викликів та проблем, з якими стикаються організації, та розробка рекомендацій для оптимізації їхніх комунікаційних стратегій.Item Корпоративна соціальна відповідалість ІТ-компаній в умовах воєнного часу(2024) Миронова, Анастасія; Зінченко, АллаМета цієї роботи – проаналізувати тенденції розвитку корпоративної соціальної відповідальності українських ІТ-компаній протягом російсько-української війни.Item Комунікаційні стратегії на підтримку малого та середнього бізнесу на прикладі PR-кампаній Mastercard в Україні(2024) Лопоха, Ольга; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у тому, щоб проаналізувати та оцінити комунікаційні стратегії Mastercard задля підтримки МСБ в Україні, надати висновки та рекомендації щодо покращення та створення більш ефективних комунікаційних стратегій, спрямованих на підтримку МСБ в Україні.Item Вплив діджитал-комунікацій на формування іміджу технологічних компаній на прикладі Apple Inc.(2024) Кузнєцова, Альона; Тітаренко, ІринаМетою даної кваліфікаційної роботи є аналіз впливу діджитал-комунікацій на формування іміджу технологічних компаній на прикладі Apple Inc., спрямовуючись на розкриття стратегій та практик використання діджитал-каналів комунікації компанією та їх впливу на сприйняття бренду споживачами.Item Міфотехнології при формуванні політичного іміджу лідерів національно-визвольних рухів 20 століття(2024) Кошель, Анастасія; Чекмишев, ОлександрМета дослідження полягає в глибокому вивченні та аналізі використання міфотехнологій у формуванні політичного іміджу. Я прагну розкрити, як ці технології впливають на громадську думку та яким чином вони функціонують у політичному контексті. Для досягнення цієї мети я буду досліджувати кейси застосування міфотехнологій на прикладі відомих політичних діячів країн в період 20ст. Аналіз цих кейсів дозволить мені зрозуміти, як впливають демографічні та історичні фактори на застосування міфотехнологій, і проаналізувати їхню ефективність та вплив на суспільство.Item Етика PR в епоху постправди та розвитку штучного інтелекту(2024) Колюбаєв, Богдан; Зінченко, АллаМета. Проаналізувати та визначити характерні особливості етики звʼязків з громадськістю в епоху постправди та розвитку штучного інтелекту. А також розглянути ключові етичні виклики, які постають перед сферою PR.Item Технології штучного інтелекту у сфері піар(2024) Зінченко, Микита; Сусська, ОльгаМета роботи: проаналізувати використання технології ШІ у сфері піар, виявити перспективні напрямки їх застосування у майбутньому та оцінити правові та етичні виклики, що пов’язані із впровадженням цих технологій.Item Роль урядових комунікацій у протидії дезінформації рф в період повномасштабного вторгнення(2024) Жук, Марина; Зінченко, АллаМетою роботи є аналіз комунікаційних зусиль урядових структур України з протидії дезінформації в умовах російсько-української війни та розробка рекомендацій з поліпшення протидії дезінформаційних впливів.Item Особливості урядових комунікацій в умовах російсько-української війни(2023) Чернявська, Софія; Зінченко, АллаМета роботи: на основі аналізу урядових комунікацій в період повномасштабного вторгнення рф на територію України, розробити рекомендації центральним органам влади щодо покращення комунікації з населенням України.Item Роль ПР діяльності у розширенні можливостей відновлення та розвитку українського бізнесу у воєнний час(2023) Камінська, Катерина; Сусська, ОльгаМетою цієї роботи є дослідження особливостей комунікацій та їхньої трансформації під час російсько-української війни в українських компаніях ІТ-сфери.Item Використання інструментів цифрових комунікацій у фандрейзингу (на прикладі неприбуткових організацій в умовах російсько-української війни 2022 року)(2023) Карпенко, Анастасія; Коник, ДмитроМета: виявити використання інструментів цифрової комунікації у фандрейзингу неприбуткових організацій в Україні під час російсько-української війни 2022 року.Item Стратегії адаптації digital PR ресторанного бізнесу до умов воєнного часу (на прикладі міста Києва)(2023) Хоркава, Вікторія-Софія; Зінченко, АллаМетою є з’ясувати, як відбувалася адаптація digital PR ресторанного бізнесу до умов повномасштабного вторгнення росії в Україну.Item Комунікації через нові медіа як інструмент впливу на уряд і суспільну думку для досягнення соціальних змін(2023) Луцюк, Леся; Тітаренко, ІринаВідтак метою дипломного проєкту на тему "Комунікації через нові медіа як інструмент впливу на уряд і суспільну думку для досягнення соціальних змін" є аналіз ролі нових медіа та соціальних мереж в комунікаційних кейсах для дослідження їх впливу на формування та зміну суспільної думки задля досягнення соціальних змін.