С7 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: "Зв'язки з громадськістю"
Browse
Recent Submissions
Item Соціальні мережі як джерело новин під час повномасштабного вторгнення рф(2025) Єфремова, Юлія; Зінченко, АллаМета дослідження: вивчити та дослідити особливості функціонування соціальних мереж як джерела новин в умовах війни, проаналізувати рівень довіри до таких джерел серед українських користувачів та виявити ризики, пов’язані з поширенням неправдивої інформації, розробити практичні рекомендації спрямовані на підвищення ефективності використання соціальних мереж як джерела новин під час повномасштабного вторгнення рф.Item Комунікаційна складова військового рекрутингу: досвід окремих підрозділів сил оборони України під час повномасштабного вторгнення РФ(2025) Яруш, Денис; Тітаренко, ІринаМетою роботи є вивчення та висвітлення комунікаційної складової рекрутингових кампаній окремих підрозділів СОУ під час повномасштабного вторгнення рф, розробка практичних рекомендацій з підвищення ефективності застосування PR-інструментів у рекрутингових кампаніях даних підрозділів.Item Формування PR стратегій сучасного українського кінематографа 2022-2024 років(2025) Рева, Оксана; Сусська, ОльгаМета дослідження – виявити особливості формування PR-cтратегій сучасного українського кінематографа 2022 – 2024 років та надати рекомендації щодо їх вдосконалення.Item Особливості комунікацій аграрного бізнесу України в сучасних умовах(2025) Лехан, Євгенія; Королько, ВалентинМета дослідження полягає у виявленні особливостей комунікацій аграрного бізнесу України в сучасних умовах, а також розробленні пропозицій для їхнього удосконалення.Item Стратегії кризових комунікацій для розвитку територіальних громад(2025) Куліш-Назаренко, Вікторія; Сусська, ОльгаМета дослідження: проаналізувати стратегії кризових комунікацій, що сприяють розвитку територіальних громад під час повномасштабної війни, і розробити PR-програму для вдосконалення системи кризових комунікацій територіальних громад.Item Роль комунікацій у протидії гендерно зумовленому насильству в Україні під час повномасштабного вторгнення Російської Федерації(2025) Харченко, Лілія; Зінченко, АллаМетою дослідження є визначити роль комунікації у протидії гендерно зумовленому насильству в Україні в умовах повномасштабної війни Російської Федерації проти України.Item Роль бренду роботодавця у формуванні репутації рекламних та комунікаційних агенцій України(2025) Губаль, Зоряна; Зінченко, АллаМета цієї роботи — проаналізувати роль бренду роботодавця у формуванні репутації українських рекламних та комунікаційних агенцій.Item Комунікаційні стратегії фандрейзингу на прикладі UNITED24(2025) Грищенко, Вікторія; Сусська, ОльгаМета: дослідити та проаналізувати ефективність фандрейзингу як інструменту зв'язків з громадськістю на прикладі діяльності платформи UNITED24.Item Вплив ціннісних орієнтирів сучасного менеджменту на формування репутації організації(2012) Баштанник, Дарія; Королько, ВалентинМетою дослідження є з'ясування основних чинників та особливостей формування репутації організації в умовах сучасного ринку, який орієнтується на гуманістичні цінності.Item Сучасні стратегічні комунікації Української держави (міжнародний аспект)(2012) Гірман, Юлія; Наумов, ВадимМета дослідження: аналіз стану сучасних стратегічних комунікацій Української держави у міжнародному середовищі.Item Вплив політичних процесів на розвиток сфери PR в Україні (порівняльний аналіз 1990-х і 2000-х років)(2012) Гриценко, Юлія; Королько, ВалентинМета роботи: визначити вплив політичних процесів на сферу PR в Україні.Item Імідж і репутація компаній ІТ-галузі в Україні(2012) Рафаель, Дмитро; Наумов, ВадимМетою даного дослідження стало визначення галузевих особливостей здійснення корпоративних комунікацій в сфері інформаційних технологій.Item Роль соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв'язків з громадськістю(2012) Рєзанова, Ольга; Королько, ВалентинМетою даної кваліфікаційної роботи є: дослідження значення соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв’язків з громадськістю, аналіз впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в практику компаній, а також визначення сучасного стану і тенденцій розвитку КСВ в Україні.Item Професія фахівця зі зв'язків із громадськістю в Україні: проблеми, тенденції та розвиток(2012) Тегіпко, Дмитро; Наумов, ВадимМета роботи - проаналізувати особливості, проблеми, тенденції та розвиток професії фахівця зі зв’язків із громадськістю в Україні.Item Використання соціальних медіа як нової форми комунікації в сфері зв’язків з громадськістю(2012) Воробець, Ілона; Наумов, ВадимМета роботи: визначити особливості застосування соціальних медіа PR-фахівцями у роботі зв'язків з громадськістю.Item Особливості налагодження внутрішньокорпоративних комунікацій після злиття та поглинання організацій (на прикладі підприємств України)(2012) Михальова, Ольга; Зінченко, АллаМета роботи: проаналізувати роль та специфіку внутрішньокорпоративних комунікацій та корпоративної культури в інтегрованих компаніях процесами М&А.Item Особливості зв’язків банківських установ України з громадськістю в умовах фінансової кризи(2012) Мазуренко, Аліна; Зінченко, АллаМетою дослідження є аналіз особливостей впливу фінансової кризи на процес формування зв'язків із громадськістю українських банків, визначення основних напрямів та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності зв'язків з громадськістю банківських установ в Україні.Item Порівняльний аналіз ефективності комунікаційних зусиль урядових структур при підготовці до Євро-2012. На прикладі України та Польщі(2012) Матейко, Іван; Королько, ВалентинМетою роботи є порівняння комунікаційних зусиль органів влади України та Польщі при підготовці до Євро-2012.Item Брендинг і ребрендинг як інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій(2012) Куприянчик, Марина; Наумов, ВадимМетою даної роботи є виокремити та вивчити процеси брендингу і ребрендингу як керованих інструментів в інтегрованих комунікаціях та виділити їх особливості на українських ринках.Item Розбудова міжнародного іміджу України в контексті підготовки до Євро-2012(2012) Карабелеш, Крістіна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виокремленні та аналізі концепції іміджу, яка комунікується Україною напередодні проведення чемпіонату Євро-2012.