061 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: Зв'язки з громадськістю
Browse
Recent Submissions
Item Вплив ціннісних орієнтирів сучасного менеджменту на формування репутації організації(2012) Баштанник, Дарія; Королько, ВалентинМетою дослідження є з'ясування основних чинників та особливостей формування репутації організації в умовах сучасного ринку, який орієнтується на гуманістичні цінності.Item Сучасні стратегічні комунікації Української держави (міжнародний аспект)(2012) Гірман, Юлія; Наумов, ВадимМета дослідження: аналіз стану сучасних стратегічних комунікацій Української держави у міжнародному середовищі.Item Вплив політичних процесів на розвиток сфери PR в Україні (порівняльний аналіз 1990-х і 2000-х років)(2012) Гриценко, Юлія; Королько, ВалентинМета роботи: визначити вплив політичних процесів на сферу PR в Україні.Item Імідж і репутація компаній ІТ-галузі в Україні(2012) Рафаель, Дмитро; Наумов, ВадимМетою даного дослідження стало визначення галузевих особливостей здійснення корпоративних комунікацій в сфері інформаційних технологій.Item Роль соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв'язків з громадськістю(2012) Рєзанова, Ольга; Королько, ВалентинМетою даної кваліфікаційної роботи є: дослідження значення соціальної відповідальності бізнесу в зміцненні зв’язків з громадськістю, аналіз впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в практику компаній, а також визначення сучасного стану і тенденцій розвитку КСВ в Україні.Item Професія фахівця зі зв'язків із громадськістю в Україні: проблеми, тенденції та розвиток(2012) Тегіпко, Дмитро; Наумов, ВадимМета роботи - проаналізувати особливості, проблеми, тенденції та розвиток професії фахівця зі зв’язків із громадськістю в Україні.Item Використання соціальних медіа як нової форми комунікації в сфері зв’язків з громадськістю(2012) Воробець, Ілона; Наумов, ВадимМета роботи: визначити особливості застосування соціальних медіа PR-фахівцями у роботі зв'язків з громадськістю.Item Особливості налагодження внутрішньокорпоративних комунікацій після злиття та поглинання організацій (на прикладі підприємств України)(2012) Михальова, Ольга; Зінченко, АллаМета роботи: проаналізувати роль та специфіку внутрішньокорпоративних комунікацій та корпоративної культури в інтегрованих компаніях процесами М&А.Item Особливості зв’язків банківських установ України з громадськістю в умовах фінансової кризи(2012) Мазуренко, Аліна; Зінченко, АллаМетою дослідження є аналіз особливостей впливу фінансової кризи на процес формування зв'язків із громадськістю українських банків, визначення основних напрямів та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності зв'язків з громадськістю банківських установ в Україні.Item Порівняльний аналіз ефективності комунікаційних зусиль урядових структур при підготовці до Євро-2012. На прикладі України та Польщі(2012) Матейко, Іван; Королько, ВалентинМетою роботи є порівняння комунікаційних зусиль органів влади України та Польщі при підготовці до Євро-2012.Item Брендинг і ребрендинг як інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій(2012) Куприянчик, Марина; Наумов, ВадимМетою даної роботи є виокремити та вивчити процеси брендингу і ребрендингу як керованих інструментів в інтегрованих комунікаціях та виділити їх особливості на українських ринках.Item Розбудова міжнародного іміджу України в контексті підготовки до Євро-2012(2012) Карабелеш, Крістіна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виокремленні та аналізі концепції іміджу, яка комунікується Україною напередодні проведення чемпіонату Євро-2012.Item Нові можливості позиціонування України у міжнародному просторі (в контексті сучасних глобальних мегатрендів)(2012) Канигіна, Марія; Наумов, ВадимМетою даної роботи було визначити одну з найбільш перспективних на даний момент галузь розвитку для України з огляду на світові мегатренди та розглянути можливість позиціонування України в міжнародному комунікативному просторі в цьому напрямку.Item Аналіз методів оцінки ефективності PR-кампаній та їх використання в Україні(2012) Гриша, Богдан; Королько, ВалентинМетою роботи є комплексний аналіз особливостей використання в Україні міжнародних методів оцінки ефективності PR-роботи з урахуванням сучасних реалій розвитку вітчизняної сфери зв'язків з громадськістю.Item Аналіз впливу етнопсихологічних та архетипно-міфологічних особливостей українського менталітету на формування та реалізацію репутаційних проектів(2012) Буряк, Уляна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виявленні психологічних особливостей української ментальності та доведенні необхідності їх врахування при створенні комунікаційних проектів.Item Ефективність діджитал каналів комунікації компанії з великою кількістю цільових аудиторій(2018) Цісар, Анастасія; Зінченко, АллаМетою роботи є визначення рівня ефективності діджитал комунікації організацій з великою кількістю цільових аудиторій.Item Аналіз ефективності комунікаційних технологій просування косметичних брендів на ринок через соціальні мережі ( на прикладах Oriflame, Avon, Mary Kay)(2018) Шило, Ірина; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити ефективність комунікаційних технологій, які використовують beauty-бренди в соціальних мережах.Item Компоненти ефективної комунікації брендів у еру цифрового покоління (digital natives)(2018) Шостак, Ірина; Зінченко, АллаМетою роботи є виявлення та узагальнення характеристик, які мають бути присутніми у PR-позиціонуванні та комунікаційних стратегіях брендів, які працюють у еру digital natives.Item Інструменти інтегрованих комунікацій у роботі ІТ-компаній, орієнтованих на міжнародний ринок(2018) Щербіна, Валерія; Зінченко, АллаМетою роботи є дослідження явища інтегрованих комунікацій та принципів його практичного використання в ІТ-компаніях, що орієнтують свою діяльність на міжнародний ринок.Item Аналіз використання новітніх інтернет-технологій для вдосконалення маркетингово-комунікаційних стратегій в електронній комерції(2018) Чужик, Олександр; Наумов, ВадимМетою даного дослідження є доказ необхідності використання новітніх технологій в комунікації з боку організації для побудови взаємовигідних відносин з цільовими групами громадськості.