061 Журналістика
Permanent URI for this collection
Освітньо-наукова програма: Зв'язки з громадськістю
Browse
Browsing 061 Журналістика by Title
Now showing 1 - 20 of 186
Results Per Page
Sort Options
Item PR-освіта: світовий досвід та українські перспективи(2014) Горак, Павло; Королько, ВалентинМетою написання роботи є висвітлення проблематики розвитку PR-освіти, спроба виявити емпіричні характеристики її інституціоналізації в Україні.Item Адаптація західних брендів на українських теренах: на прикладі компаній "Burger King" та "McDonald's"(2014) Шапран, Яна; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи - дослідження та аналіз поняття адаптації бренду, як виду комунікаційної адаптації бренду шляхом вирішення проблем адаптації за допомогою сучасних методів дослідження та розробки відповідних комунікаційних стратегій.Item Актуалізація феномену пропаганди в умовах загострення цивілізаційних викликів(2017) Мельник, Анатолій; Наумов, ВадимМетою роботи є дослідити позиції кращих світових наукових шкіл на пропаганду, привести пропоновану ними методологію до сучасних українських реалій та запропонувати практичні рекомендації, які дозволять виявляти прояви пропаганди та ефективно протидіяти їх деструктивному компоненту.Item Аналіз PR-потенціалу сучасної індустрії розваг (на прикладі нічних клубів та локальних вечірок м.Києва)(2018) Тютюнник, Анна; Наумов, ВадимМетою кваліфікаційної роботи є доказ існування PR-потенціалу нічних клубів міста Києва, ефективності і продуктивності використання даного потенціалу для PR-фахівця.Item Аналіз використання Instagram в системі комунікаційних каналів просування fashion-брендів(2018) Тарасенко, Юліанна; Наумов, ВадимМета роботи полягає у визначенні функціональних та комунікаційних можливостей та визначенні значення соціальної мережі Instagram у комунікації з аудиторією, виявленні інструментів, які застосовують успішні світові fashion-бренди у Instagram, а також дослідженні ставлення українських брендів до Instagram як каналу комунікації.Item Аналіз використання новітніх інтернет-технологій для вдосконалення маркетингово-комунікаційних стратегій в електронній комерції(2018) Чужик, Олександр; Наумов, ВадимМетою даного дослідження є доказ необхідності використання новітніх технологій в комунікації з боку організації для побудови взаємовигідних відносин з цільовими групами громадськості.Item Аналіз використання сучасних комунікаційних технологій в соціальних мережах під час президентської виборчої кампанії в Україні 2019 року (на прикладах Facebook та Instagram)(2019) Шергін, Денис; Наумов, ВалентинМета цього дослідження полягає у розгляді теоретичних аспектів, узагальнення методичних підходів щодо способів, можливостей і перспектив використання інструменту соціальних мереж і його застосування в передвиборчій кампанії, визначенні використаних технологій в діджитал-комунікації разом з основними трендами в Facebook та Instagram та дослідженні способів їх використання в українських реаліях.Item Аналіз впливу етнопсихологічних та архетипно-міфологічних особливостей українського менталітету на формування та реалізацію репутаційних проектів(2012) Буряк, Уляна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виявленні психологічних особливостей української ментальності та доведенні необхідності їх врахування при створенні комунікаційних проектів.Item Аналіз впливу урбаністичного середовища на розробку комунікаційної стратегії міста на прикладах практик міст Європи та м. Києва(2018) Прима, Олександр; Наумов, ВадимМетою роботи є дослідження в широкому сенсі комунікації в урбаністичному просторі, осмислення зв’язку фізичної тканини міста та соціально-комунікаційних процесів в ньому.Item Аналіз відповідності соціальної мережі Facebook комунікаційним потребам суспільства та української молоді в сучасних умовах(2018) Капінос, Ольга; Некрасова, ОксанаМетою цього дослідження є визначення відповідності політики Facebook як найвпливовішої світової соціальної мережі новітнім комунікаційним потребам суспільства загалом, та молоді України зокрема.Item Аналіз ефективності комунікаційних технологій просування косметичних брендів на ринок через соціальні мережі ( на прикладах Oriflame, Avon, Mary Kay)(2018) Шило, Ірина; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити ефективність комунікаційних технологій, які використовують beauty-бренди в соціальних мережах.Item Аналіз комунікаційних стратегій у програмах агенцій ООН на прикладі УВКБ ООН в Україні(2017) Кравчук, Тетяна; Зінченко, АллаМета і завдання дослідження. Мета роботи полягає в дослідженні особливостей комунікаційних стратегій у програмах агенцій ООН в Україні на прикладі Управління Верховного комісара ООН у справах біженців.Item Аналіз методів оцінки ефективності PR-кампаній та їх використання в Україні(2012) Гриша, Богдан; Королько, ВалентинМетою роботи є комплексний аналіз особливостей використання в Україні міжнародних методів оцінки ефективності PR-роботи з урахуванням сучасних реалій розвитку вітчизняної сфери зв'язків з громадськістю.Item Аналіз сучасних технологій та каналів комунікації українських стартап-компаній (на прикладі Petcube, Ajax Systems та Grammarly)(2018) Романчук, Дмитро; Наумов, ВадимМетою даного дослідження є аналіз сучасних технологій та каналів комунікації українських стартап-компаній із цільовими групами громадськості.Item Аналіз тенденцій розвитку феномену проведення прямих трансляцій як новітнього ефективного інструменту комунікаційної діяльності (на прикладі платформи Twitch)(2018) Побережний, Данило; Наумов, ВадимМета роботи: проаналізувавши предмет дослідження та наявну фахову літературу, а також провівши власне дослідження з теми, структуровано та послідовно прописати нововведення та рекомендації в діяльності фахівця у сфері зв’язків із громадськістю розважальної індустрії.Item Брендинг і ребрендинг як інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій(2012) Куприянчик, Марина; Наумов, ВадимМетою даної роботи є виокремити та вивчити процеси брендингу і ребрендингу як керованих інструментів в інтегрованих комунікаціях та виділити їх особливості на українських ринках.Item Брендингові стратегії PR-агенцій на українському ринку(2016) Добрунова, Дар’я; Наумов, ВадимМета: напрацювати теоретичну базу з питань брендингу, дослідити імплементацію та адаптацію практичних підходів брендингових стратегій, які застосовують PR-агенції на українському ринку.Item Виборчі комунікації в соціальних мережах (на прикладі комунікації в Facebook під час виборів президента США в 2016 році)(2017) Гасяк, Інна; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити особливості комунікації кандидатів в Президенти (Г. Клінтон та Д. Трампа) та їхню ефективність в соціальній мережі Facebook в США під час виборів 2016 року.Item Виклики стратегіям репутаційного менеджменту в умовах фінансової кризи: порівняльний аналіз досвіду банківських установ України та країн ЄС(2015) Златіна, Катерина; Наумов, ВадимМетою дослідження є вивчення стратегій репутаційного менеджменту в умовах обмеженості фінансових ресурсів, що виникла в результаті фінансової кризи на прикладі діяльності банківських установ.Item Використання вірусного контенту для просування бренду в соціальних медіа(2013) Тимофієнко, Дмитро; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні використання вірусного контенту як інструменту PR-діяльності компанії по просуванню бренду в соціальних медіа.