Кіно-Театр. 2017. №6

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Геннадій Станілевич: "Рятувати державну студію": [інтерв'ю] 
    (2017) Брюховецька, Лариса
    Бесіда з Станілевич Геннадієм Віталійовичем - керівником Державного підприємства «Національна кінематека України».
  • Item
    Кіноаматори. Освоєння українського простору
    (2017) Брюховецька, Лариса
    Стаття присвячена XII Міжнародному кінофестивалю аматорського кіно «Кінокімерія», що відбувся в Херсоні 15-16 вересня.
  • Item
    "Дюнкерк": антивоєнний фільм про війну
    (2017) Шевчук, Марія
    Стаття присвячена новому фільму Крістофера Нолана "Дюнкерк".
  • Item
    Як здобути екранну незалежність. "Незламна" Сергія Мокрицького та "Жива" Тараса Химича
    (2017) Шевчук, Марія
    Історія не стоїть на місці, видозмінюючи своїм ходом суспільну реальність, людські відносини в ній та самих людей, учасників цього великого експерименту під назвою «життя». Найбільшою подією XX сторіччя стала Друга світова війна - кривава, безжальна, вона перевернула світ з ніг на голову, змушуючи людей звикати до нової реальності. Великі переміни принесла війна зокрема жіноцтву, принесла й небачені раніше винятки: жінок допустили на поле бою. Тому не дивно, що на нинішнє загострення жіночого питання кіно відповіло і продовжує відповідати висвітленням співучасті жіноцтва в житті соціуму та світу. В нашій країні такою відповіддю останнім часом стали дві історико-драматичні стрічки: «Незламна» Сергія Мокрицького (2015) та «Жива» Тараса Химича (2016). В обох - історії жінок, залучених до (на той час) суто чоловічої справи, і хоч ідеологічно обидві перебувають по різні боки фронту (Людмила Павличенко, Незламна, - радянська снайперка, Ганна Попович, Жива, - військова УПА), їхні історії на диво схожі одна на одну. Воєнна стрічка частіше за все містить не просто Постать, а Постать Героїчну, яку протягом сюжету супроводжує не лише світло прожектора, а й гучні фанфари. Саме такими і є «Незламна» та «Жива».
  • Item
    Сяйво давно згаслої зірки. "Двоє у всесвіті" Джузеппе Торнаторе
    (2017) Наумова, Лариса
    Стаття присвячена фільму "Двоє у всесвіті" Джузеппе Торнаторе.
  • Item
    Степан Коваль: потреба ділитися : про відчуття злету, залізний зад, світогляд, цяцьки, керування студією і потребу ділитися: [інтерв'ю]
    (2017) Наумова, Лариса
    Бесіда з Степаном Ковалем - кінорежисером, аніматором, сценаристом, художником.
  • Item
    Василь Цвіркунов і національне обличчя кіностудії: 21 грудня Василю Цвіркунову - 100 років
    (2017) Брюховецька, Лариса
    Сьогодні, на жаль, мало хто усвідомлює, що для творення якісного кіно потрібна не лише креативна енергія, а й потужний інтелект, широкі знання. І безпосереднім творцям фільмів, і працівникові кожної ланки, задіяної в роботі над фільмом. А що вже казати про керівника такого складного організму, яким є кіностудія! Якщо очолить її той, хто, крім енергії і знань, володіє організаційним талантом і такими рисами адміністратора, як упевненість, аналітичний склад розуму, дипломатичний дар, то й результати будуть успішними. Все це - про нього, Василя Васильовича Цвіркунова - директора Київської кіностудії художніх фільмів імені Олександра Довженка 1962-1973 років.
  • Item
    "Тіні забутих предків": ще один погляд із-за кордону
    (2017) Шевчук, Марія
    У листопаді 2016 року в рамках серії КіnoSputnik за редакцією Бірґіт Боймерс та Річар- да Тейлора вийшло три книжки, що, хоч і належать різним авторам, міцно пов'язані між собою тематикою. КіnoSputnik - проект, що був започаткований редакторами з метою ознайомити західного читача з найбільш важливими та цікавими стрічками радянського, пострадянського та російського доробку. За задумом авторів, кожна з публікацій присвячуватиметься окремому кінофільмові та його ґрунтовному аналізові з історичної, культурологічної, кінематографічної перспектив. Наразі серія складається з огляду стрічок «Комісар» Олександра Аскольдова, «Тіні забутих предків» Сергія Параджанова та «Російський ковчег» Олександра Сокурова.
  • Item
    "Після" триває вічно?: рецензія на DVD-збірку "Чорнобиль [не]видимий"
    (2017) Брюховецька, Ольга
    Якщо «до» будь-якої травматичної Події має чітко означений кінець, то ніхто не може сказати точно, коли закінчується її «після». Чи ми досі живемо у світі після Чорнобиля, після Хіросіми, після Аушвіцу, після Голодомору, після вигнання з раю? На це питання важко дати відповідь.