Кіно-Театр. 2019. №2
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Короткий метр про головне (яке в кожного своє)(2019) Пащенко, АнастасіяВечори в Будинку кіно - нагода побачити ті сучасні українські фільми, які потрібно "виловлювати" на фестивалях, творчих зустрічах та (в кращому разі) у вельми обмеженому прокаті. Тож можна вітати "Кіносереди" - нову ініціативу громадської організації СУК (Сучасне українське кіно), що взялася за активну промоцію молодого українського кінематографа. В останній день жовтня глядачеві презентували добірку короткометражних фільмів-переможців національних конкурсів українських МКФ-2018.Item Внутрішня війна на кінематографічному фронті(2019) Іванишина, ЛарисаУ статті автор порушує проблему "десакралізації" та профанації в українському кінематографіItem Item Кар'єра Степана Радченка й атмосфера двадцятих(2019) Брюховецька, ЛарисаУкрай рідко, але з’являються в наших театрах вистави за творами часів Розстріляного Відродження. Цінність і важливість їх інтерпретації залежить від обізнаності й бережливого ставлення того, хто готує інсценізацію, і того, хто втілює її на сцені. Для когось проза 1920-х - тільки поштовх для самовираження, а для когось - можливість розкрити її мистецьку цінність, проявити ретельність її сценічного першопрочитання. Саме до таких першовідкривачів належить Артур Артіменьєв, який інсценізував і поставив у Київському ТЮГу роман "Місто" Валер’яна Підмогильного. Заглиблення в психологічну прозу засобами театру - річ непроста, але тут вона вдала, і приємно, що саме такі твори приваблюють українських режисерів.Item Гірка історія про "солодку" Дарусю(2019) Котенок, ВікторіяУ статті подано інформацію про Міжнародний театральний фестиваль жіночих монодрам "Марія", основна увага зосереджена на виставі "Солодка" за романом Марії Матіос "Солодка Даруся" ("Драма на три життя").Item І детективна інтрига, і жива дійсність(2019) Брюховецька, ЛарисаСтаття розкриває сюжет фільму "Позивний "Бандерас". Режисер - Заза Буадзе, сценарій - Сергія Дзюби й Артема Кірсанова за щоденником нацгвардійця Сергія Башкова та розповідями воїнів АТО 93-ї ОМБр.Item Декаданс. Погляд у 1990-ті(2019) Наумова, ЛарисаФільм "Лондонські поля" (London Fields) - екранізація однойменного роману Мартіна Еміса 1989 року. Режисер: Метью Каллен.Item Тепло долоні(2019) Наумова, ЛарисаСтаття присвячена фільму "Музика тиші". Режисер Майкл Редфорд. За основу фільму взято автобіографічний роман 1999 р. зірки італійської оперної сцени, відомого в усьому світі співака-тенора, популяризатора класичної музики Андреа Бочеллі.Item Фестиваль-премія "GRA": театральний портрет країни(2019) Котенок, ВікторіяУ статті подано опис Всеукраїнського театральний Фестивалю-Премії "GRA" ("Great Real Art"), його номінації та переможців.Item Щаслива жінка і успішна актриса. Леся Самаєва(2019) Котенок, ВікторіяУ статті розглянуто життєвий та творчий шлях Лесі Самаєвої - української актриси театру і кіно, телеведучої, заслуженої артистки УкраїниItem (Два) відсутні похорони: травматична пам'ять у фільмах "Тіні забутих предків" і "Камінний хрест"(2019) Брюховецька, ОльгаДва ключових фільми поетичного кіно "Тіні забутих предків" і "Камінний хрест" зазвичай порівнюють на формальному рівні: аскетичний чорнобілий "Камінний хрест" є цілковитою візуальною антитезою барвистим "Тіням", при цьому обидва фільми мають документальну якість і зроблені за участі непрофесійних акторів, які живуть на екрані. Однак у цій розвідці ми зосередимось не на формальному аспекті, а на змістовному, чи, радше, на формі змісту, на тому, як травматична пам’ять про криваві жертви найбільш убивчих режимів першої половини XX ст. проявляється, чи точніше, проривається на екран в обох фільмах.Item Почуття... Глядачі на них чекають(2019) Брюховецька, ЛарисаСтаття про актора і кінорежисера, народного артиста України - Бориса Савченка. Розглянуто його життєвий та творчий шлях.Item Микола Мандрич. Не тільки кінооператор(2019) Наумова, ЛарисаКнига альбомного формату "Микола Мандрич" є феноменальною спробою поєднання світлин, фотоколажів, а також фрагментів текстів та інтерв'ю Миколи Мандрича з надзвичайно пронизливими і відвертими спогадами тих, знаних кінорежисерів, кінооператорів, звукооператорів, художників, кінознавців, мистецтвознавців, науковців, кому пощастило в житті зустрітися з чудовою людиною, професіоналом найвищого ґатунку, митцем, майстром, оператором Миколою Олександровичем Мандричем.