Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Title
Now showing 1 - 20 of 45
Results Per Page
Sort Options
- ItemВикористання сучасних комунікаційних технологій в розвитку бренду роботодавця в умовах воєнного стану(2022) Ванда, Мар’яна; Зінченко, АллаМетою дослідження постає виявлення актуального стану та тенденцій з використання сучасних комунікаційних технологій з розвитку бренду роботодавця, а також специфіки їх трансформації в українських компаніях в умовах воєнних подій 2022 року.
- ItemВикористання сучасних соціально-комунікативних платформ у сфері зв’язків з громадськістю. (Краудфандинг на платформі Kickstarter)(2020) Цимбалюк, Валерій; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як у методологічному, так і в науково-практичному напрямку темі. Дослідження явища краудфандингу та діяльності стартапів з боку ПР-технології залучення спонсорів, вплив соціально-комунікативних платформ на аудиторії, інформування та зміну поведінкових та когнітивних установок громадськості, та їх внесок у формування об’єднань соціальних груп навколо проєктів або вирішення соціальних запитів, надасть актуальну інформацію щодо застосування цієї технології у комунікаційних кампаніях в Україні та в світі. Оскільки технологія краудфандингу є відносно новим явищем, то на сьогоднішній день існує дуже незначна кількість теоретичних та практичних досліджень, які вивчають механізми роботи платформ зі стартапами та потенційними спонсорами та їхній вплив на поведінку громадськості. Крім того, ці дослідження лише охоплюють ситуацію в ЄС та Північній Америці, оскільки дані практики є більш розвиненими у цих країнах. В Україні таких досліджень досі не існувало. Останнім часом з’являються дописи в публіцистичних виданнях, але наукових досліджень досі бракує. У роботі автор чітко сформулював об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуто класичні теоретичні аспекти впливу на масси, концептуалізовано основні робочі поняття "краудфандинг", "спонсор", "соціально-комунікативна платформа" більш детально розглянуто ПР-технологію залучення інвестицій у проєкти за допомогою краудфандингових платформ та участі великих соціальних груп, об’єднаних навколо однієї ідеї. Проаналізовано основні світові тренди розвитку сфери краудфандингу та розглянуто основні питання етики та права, що регулюють діяльності таких проєктів. У дослідженні автор глибинно проаналізував досвід світових та українських ПР-кампаній у краудфандингу. Суттєвою частиною роботи є дослідження успішного досвіду світових та українських ПР-кампаній із залученням донаторів, як третіх осіб, що виступають спонсорами інноваційних проєктів. Таке дослідження дало змогу зробити порівняльний аналіз ситуації в Україні та на Заході, а також виділити певні поради для успішного запуску подібних проєктів, з урахуванням сучасних тенденцій у цій сфері.
- ItemВикористання сучасних технологій та інструментів цифрових комунікацій у формуванні соціально-гуманістичної складової бренду “PURINA Україна”(2020) Трембовельський, Богдан; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота охоплює тему, науковість і практичність котрої з кожним роком набуває все більшої актуальності. У нашому суспільстві надзвичайно багато викликів та надзвичайно багато тривог, мета бренду — запропонувати моральний захист і відповідний соціально-комунікаційний простір. Комфорт, здоров’я, затишок, приємна атмосфера — ті потреби, які у сучасний час є актуальними для громадян. Відтак, комунікація з громадськістю у форматі "Я і Бренд" відіграє ключову роль при етичному забезпеченні вищезгаданих духовних потреб. Завдяки цифровому виміру зв’язків з громадськістю, що містить у собі комбінацію традиційного PR із контент-маркетингом, соціальними медіа та пошуком, можливо досягти контакту з будь-якою цільової аудиторією, у будь-якому релевантному для неї місці. Сучасні діджитальні технології та інструменти цифрових комунікацій, такі як Google Ads, SMM і SEO, найефективніше дозволяють досягти такої мети при реалізації проектів зі зв’язків з громадськістю. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження і мету роботи, розглянуто теоретичні аспекти зв’язків з громадськості як етичного двигуна, брендового антропоморфізму, сучасні діджитальні канали, інструменти та технології цифрових комунікацій, визначено соціально-гуманістичні складові у парадигмі стратегічного управління паблік рілейшнз. Суттєвою частиною роботи є детальний аналіз як технічних так і контентних компонентів діджитал інструментарію: Google Ads, SMM, SEO. Емпіричне дослідження, що складається з трьох блоків: ситуативного та контент-аналізу, глибинного інтерв’ю та експертного опитування, дало змогу автору зробити порівняльний аналіз та надати максимально корисні і актуальні практичні рекомендації з даної теми, що можуть вже сьогодні бути реалізованими на практиці українськими брендами.
- ItemВплив бренду видавництва на настрої та вибір споживачів(2020) Бондаренко, Ю. О.; Зінченко, АллаВидавництва конкурують між собою за право видавати бестселери, якість оформлення і друку книг. Бренди видавництв ведуть боротьбу і за споживачів. Проте, чи впливає бренд на вибір споживача, чи споживач орієнтується на свої уподобання у виборі книжок? Яку стратегію просування на ринку обирати видавництвам? Відповіді на ці запитання можна знайти тільки провівши дослідження. Авторка проаналізувала дослідження науковців з питань сутності "бренду", їх різновидів, особливостей розвитку брендів українських видавництв. У роботі також розглянуто основні тенденції розвитку видавничої справи в Україні та світі та розглянуто процес брендування видавництв. Заслуговує на увагу проведене ґрунтовне дослідження споживчих орієнтацій українців у виборі та читанні книжок. Авторці за допомогою онлайн-форми Google Forms вдалося опитати 522 респонденти та провести ґрунтовний аналіз на встановлення кореляції між різними поведінковими патернами споживачів книжок. Застосувавши метод кростабуляційного аналізу, авторка дійшла висновку, що "у разі, якщо споживач не визначився з вибором книжки, бренд видавництва не буде основним чинником цього вибору".
- ItemВплив діджитал комунікацій на формування іміджу пивних брендів ( на прикладі бренду "hike")(2022) Тесленко, Катерина; Тітаренко, ІринаМета – визначити особливості впливу, успішні практики використання діджитал комунікацій для формування іміджу українського бренду пива "hike".
- ItemВплив змін алгоритмів соціальних мереж у формуванні комунікації у сучасному виборчому процесі(2021) Горшкова, Софія; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи: дослідити вплив зміни функціонування алгоритмів соціальних мереж у формуванні діалогічної комунікації у сучасному виборчому процесі та розробити методичні рекомендації, які допоможуть регулювати і структурувати інформаційний потік на сторінці політичного діяча в соціальних мережах, що буде сприяти розвитку позитивної громадської думки в рамках виборчого процесу.
- ItemВплив онлайн-медіа на формування інформаційного середовища (на прикладі висвітлення теми вакцинації від COVID-19)(2021) Павлів, Катерина; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити особливості формування інформаційного середовища стосовно вакцинації від COVID-19 в українських онлайн-медіа.
- ItemВплив соціальних мереж на формування комунікативної взаємодії та сучасних культурних практик(2020) Пащенко, Галина; Сусська, ОльгаМагістерська робота студентки виконана на актуальну тему, що виявляє особливості комунікативної взаємодії та можливості соціальних мереж у формуванні сучасних культурних практик, розвитку креативних індустрій і культури в цілому. Магістранткою Пащенко Г.П. виконані ряд завдань, що розкривають сутність теми, зокрема, функціональне призначення соціальних мереж та їх роль у формуванні культури Web 2.0; проаналізовані характеристики споживачів та найбільш популярні культурні практики, зокрема в період пандемії COVID-19. В роботі розглянутий розвиток інтернет-комунікацій та соціальних мереж як феномену культури; здійснений аналіз використання соціальних мереж широкою аудиторією користувачів та їх ставлення до різноманітних видів контенту у тій чи іншій соціальній мережі.
- ItemВплив сучасних виборчих технологій політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи України(2020) Терлецька, Анастасія; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена темі дослідження впливу сучасних виборчих політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи. Зростаюча впливовість технологій у комунікаційному аспекті під час виборчих процесів є явищем надзвичайно важливим і актуальним для суспільного і державного розвитку. Постійно зростаюче використання новітніх технологій у сучасній політичній комунікації зумовлює трансформацію політичних систем, оскільки політична комунікація відіграє одну з найбільш важливх ролей для політичної системи та її функціонування. Ця робота є актуальною також через те, що студентка досліджує процес трансформації політичної системи України та причини гальмування її розвитку. На прикладах останніх виборчів процесів у США та Франції було проаналізовано, як саме соціальні мережі та новітні технології можуть використовуватися як інструменти політичної комунікації і до яких результатів це може призвести, та який вплив це може мати розвиток політичних систем цих країн. Подібних досліджень щодо української політичної системи достатньо системно не проводилося і особливо ця проблема набула особливого значення через актуалізацію діджиталізації саме на президентських виборах 2019 року. У роботі авторка чітко сформулювала об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуті такі поняття, як політична ситема і політична комунікація. Описано процес зміни політичної комунікації, внаслідок розвитку технологій. Також окреслені нові поняття, як «боти», «тролі», «бот-мережі» через їх активізацію у соціальних мережах, особливо, під час виборчого процесу. Практичною частиною дослідження було проведення експертних інтерв’ю, респондантами яких були фахівці з політичних комунікацій. Аналіз результатів дослідження надає можливість зрозуміти, який вплив соціальні мережі та сучасні технології комунікацій можуть мати на процес функціонування політичної системи, зокрема, української. А також, які основні тренди можна простежувати у процесі трансформації політичних систем у світі.
- ItemВплив феномену постправди на розвиток ЗМІ(2022) Ковтуненко, Владислав; Зінченко, АллаМета роботи – проаналізувати вплив феномену постправди на розвиток засобів масової інформації.
- ItemГумор як засіб ефективних комунікацій в Інтернет-середовищі(2022) Яськів, Соломія; Тітаренко, ІринаМетою даного дослідження є виокремити особливості застосування гумору у цифрових комунікаціях українського бізнесу, комерційного та некомерційного секторів.
- ItemДослідження елементів політичних маніпуляцій у виборчих кампаніях на прикладі виборів в США, Іспанії та Україні(2020) Бойко, В. В.; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як в практичному, так і в науково-методологічному значенні темі. Проблематика маніпуляцій у політичній і соціальній сферах не нова, але з кожною хвилею науково-технічного прогресу вона набуває все більшої гостроти. Якщо в останні десятиліття ХХ ст. майданчиками використання маніпулятивної інформації були преса, радіо та телебачення, то тепер - інтернет має безліч технологій та інструментів вводити в оману людей з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Надвисока ефективність сучасних методів комунікації дозволяє розповсюджувати маніпулятивну інформацію з неймовірною швидкістю. У більш демократичних країнах, таких як США політичні комунікації, особливо у виборчих кампаніях, все більше контролюються незалежною пресою, юридичними та етичними інституціями. Але, попри це, проблема використання маніпулятивних технологій в політичній сфері під час виборчих кампаній залишається актуальною. І Україна, на превеликий жаль, впевнено рухається в тому ж напрямку. Використання сучасних цифрових комунікацій дозволяє надзвичайно ефективно вдосконалювати процеси навіювання і імплантування необхідних реакцій та установок різних таргетованих груп виборців. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження, мету та завдання роботи, розглянуто теоретичні засади феномену політичної комунікаційної маніпуляції та практичні кейси їх використання в різних країнах. Автор вдало аналізує нові маніпулятивні технології у США, Іспанії та Україні, виокремлюючи основні тренди, притаманні сьогоднішньому етапу розвитку політичних комунікацій у виборчих процесах. У дослідженні автор також проводить порівняльний аналіз українського та західного досвіду використання маніпулятивних комунікаційних технологій.
- ItemДослідження сучасних технологій та інструментів у розвитку інституту зв'язків з громадськістю (на прикладі відеопродакшену)(2022) Перетятко, Ігор; Тітаренко, ІринаМетою роботи є дослідження відеоконтенту як одного з сучасних інструментів зв’язків з громадськістю.
- ItemДіджитал інструменти просування неурядових організацій(2020) Гарань, Василина; Зінченко, АллаСтруктурно робота є логічною відповідно до поставленої мети та завдань. Складається зі вступу, трьох розділів,висновків, бібліографії та додатків, що містять гайд для проведення експертного інтерв’ю, транскрипти самих інтерв’ю. Авторкою розкриті особливості діджитал комунікацій у просуванні неурядових організацій в Україні. Емпірична частина роботи містить матеріал, що розкриває спільні та специфічні особливості використання діджитал складової в діяльності чотирьох українських неурядових організацій: Ukraїner, Інтерньюз Україна, Детектор медіа, УКМЦ.Порівняльний аналіз використання відповідних інструментів у просуванні неурядових організацій дає авторці можливість сформулювати поради щодо їхньої оптимізації.
- ItemДіджитал-комунікації у кінофестивальній сфері України в умовах пандемічної кризи(2022) Чехов, Артем; Тітаренко, ІринаМета дослідження – сформувати рекомендації щодо використання цифрових інструментів комунікації у кінофестивальній сфері в Україні під час пандемії COVID-19 на базі аналізу відповідних діджитал-стратегій за період 2020 - 2022 роки.
- ItemКомпоненти вражень та емоцій в сучасних PR-практиках(2022) Щербина, Дар’я; Сусська, ОльгаМета роботи полягає у дослідженні та обґрунтуванні компонентів вражень та емоцій в сучасних PR-практиках.
- ItemКомунікаційні стратегії популяризації української мови в Україні(2022) Климанська, Марія; Тітаренко, ІринаМета дослідження: дослідити комунікаційні стратегії популяризації державної української мови в Україні, їхні особливості та труднощі застосування і сформувати комунікаційну стратегію для популяризації української мови в Україні.
- ItemОсновні тенденції розвитку політик корпоративної соціальної відповідальності комерційних компаній(2022) Щирба, Катерина; Зінченко, АллаМета цієї роботи – виявити основні фактори, що впливають на розвиток корпоративної соціальної відповідальності в умовах війни.
- ItemОсобливості бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу(2022) Матящук, Аліна; Сусська, ОльгаМетою дипломної роботи є виявлення особливостей бренд-формуючих чинників міст України в період воєнного часу (на прикладі Києва, Львова, Миколаєва та Харкова).
- ItemОсобливості використання платформи TikTok у комунікації українських брендів(2020) Гавриленко, Б.Ю.; Тітаренко, ІринаСоціальні мережі стають не тільки інструментом для рекламування та продажу власних товарів, але й можливістю для кожного бренду пізнати свою аудиторію та стати схожими на них. TikTok є новою соціальною мережею для України, тож комунікація українських брендів у ньому ще не була дослідженою, а перші профілі, які вже з’явились задають тренд та тон для майбутніх комунікаційних кампаній на платформі. Отже, дослідження цієї комунікації є актуальним та має велику цінність для подальшого розвитку PR в Україні.Систематизувавши та проаналізувавши наявний український та зарубіжний досвід комунікації на платформі TikTok авторці вдалось створити ґрунтовну базу для подальшого аналізу результатів власного дослідження.Проведені кількісні та якісні дослідження публікацій українських брендів у TikTok та інтерпретація отриманих емпіричних даних дали можливість авторці дослідити наявний досвід комунікації у соціальній мережі. А проведені експертні інтерв’ю підсилити отримані дані та дали можливість для їх всестороннього аналізу.Важливим доробком у роботі є також путівник для українських брендів щодо ведення комунікації у соціальній мережі TikTok, розроблений з урахуванням усього проаналізованого магістранткою матеріалу.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »