Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 45
Results Per Page
Sort Options
- ItemВплив сучасних виборчих технологій політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи України(2020) Терлецька, Анастасія; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена темі дослідження впливу сучасних виборчих політичних комунікацій на процес функціонування політичної системи. Зростаюча впливовість технологій у комунікаційному аспекті під час виборчих процесів є явищем надзвичайно важливим і актуальним для суспільного і державного розвитку. Постійно зростаюче використання новітніх технологій у сучасній політичній комунікації зумовлює трансформацію політичних систем, оскільки політична комунікація відіграє одну з найбільш важливх ролей для політичної системи та її функціонування. Ця робота є актуальною також через те, що студентка досліджує процес трансформації політичної системи України та причини гальмування її розвитку. На прикладах останніх виборчів процесів у США та Франції було проаналізовано, як саме соціальні мережі та новітні технології можуть використовуватися як інструменти політичної комунікації і до яких результатів це може призвести, та який вплив це може мати розвиток політичних систем цих країн. Подібних досліджень щодо української політичної системи достатньо системно не проводилося і особливо ця проблема набула особливого значення через актуалізацію діджиталізації саме на президентських виборах 2019 року. У роботі авторка чітко сформулювала об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуті такі поняття, як політична ситема і політична комунікація. Описано процес зміни політичної комунікації, внаслідок розвитку технологій. Також окреслені нові поняття, як «боти», «тролі», «бот-мережі» через їх активізацію у соціальних мережах, особливо, під час виборчого процесу. Практичною частиною дослідження було проведення експертних інтерв’ю, респондантами яких були фахівці з політичних комунікацій. Аналіз результатів дослідження надає можливість зрозуміти, який вплив соціальні мережі та сучасні технології комунікацій можуть мати на процес функціонування політичної системи, зокрема, української. А також, які основні тренди можна простежувати у процесі трансформації політичних систем у світі.
- ItemОсобливості комунікації екологічного спрямування в Україні(2020) Жданова, Дарія; Зінченко, АллаПротягом останніх років дослідники всього світу все більше уваги звертають на комунікації для зміни поведінки. Такого роду комунікація надзвичайно важлива для комунікації екологічного спрямування, враховуючи зміни клімату, поширення екологічних проблем у світі та необхідність формування культури екологічно свідомої особистісної поведінки громадян. З огляду на це, дослідження особливостей комунікації екологічного спрямування в Україні надзвичайно актуальне. Авторка на основі аналізу значної кількості науково-теоретичних розробок зарубіжних і вітчизняних авторів дослідила теоретичні підходи до визначення суті та особливостей комунікації для зміни поведінки, проаналізувала основні фактори впливу на екологічну та кліматичну поведінку. Заслуговує на увагу проведений авторкою аналіз комунікації екологічного спрямування, виокремлення основних інструментів та правил створення ефективної екологічної комунікації. Аналіз був здійснений на основі розгляду п’яти прикладів комунікаційних кампаній різного формату на предмет застосування в комунікації факторів впливу на поведінку людей згідно концепції MINDSPACE та опитування працівників екологічних організацій, які відповідальні за комунікаційні кампанії. Провідними концептуальними позиціями проведеного авторкою дослідження є положення про те, що екологічна комунікація характеризується прагматичністю та переважання орієнтації на досягнення цілей у сфері зміни поведінки. У роботі доведено, що комунікація екологічного спрямування у тій чи іншій мірі здатна враховувати та комбінувати вагомі фактори впливу на поведінку за концепцією MINDSPACE, імплементуючи їх за допомогою відповідних інструментів комунікації, екологічні організації застосовують досить ефективні підходи до рамкування повідомлень. На основі ґрунтовного аналізу обраної проблеми та проведеного дослідження авторка розробила рекомендації щодо розробки та здійснення ефективної комунікаційної діяльності з метою формування екологічно доцільної поведінки серед громадян України. Висновки й узагальнення, зроблені авторкою, розроблені рекомендації можна вважати обґрунтованими і такими, які мають практичне значення.
- ItemВплив соціальних мереж на формування комунікативної взаємодії та сучасних культурних практик(2020) Пащенко, Галина; Сусська, ОльгаМагістерська робота студентки виконана на актуальну тему, що виявляє особливості комунікативної взаємодії та можливості соціальних мереж у формуванні сучасних культурних практик, розвитку креативних індустрій і культури в цілому. Магістранткою Пащенко Г.П. виконані ряд завдань, що розкривають сутність теми, зокрема, функціональне призначення соціальних мереж та їх роль у формуванні культури Web 2.0; проаналізовані характеристики споживачів та найбільш популярні культурні практики, зокрема в період пандемії COVID-19. В роботі розглянутий розвиток інтернет-комунікацій та соціальних мереж як феномену культури; здійснений аналіз використання соціальних мереж широкою аудиторією користувачів та їх ставлення до різноманітних видів контенту у тій чи іншій соціальній мережі.
- ItemПошук новітніх стратегій розвитку урядових комунікацій з громадськістю в Україні (на прикладі ініціативи "Відкритий уряд України")(2020) Манушкіна, Наталія; Королько, ВалентинОбрана авторкою тема є вкрай актуальною в умовах появи цифрових технологій та переходу України до інформаційного суспільства, яке потребує суттєвого вдосконалення комунікації між державною владою та громадянським суспільством. Українське суспільство також потребує(в умовах процесу демократизації)подолання наслідків радянського правління, що характеризувалося закритістю урядової інформації та викривленим характером комунікації між владою та суспільством. Авторка чітко виокремлює основні поняття, які вона використовує в роботі (зокрема, "політична комунікація", "інформаційна діяльність" тощо), наводить інтерпретації їх змісту провідними науковцями. Заслуговує на увагу і практична частина роботи (розділи 2 та 3), присвячена аналізу стану практичної реалізації в Україні такого комунікаційного проекту, як "Партнерство«Відкритий уряд". Авторка ретельно описує основний зміст, етапи та кроки впровадження в Україні цього проекту, а також проводить оцінювання стану цього впровадження на основі емпіричних методів експертного опитування та контент-аналізу. Важливо відзначити, що робота написана на основі власного практичного досвіду авторки з реалізації цього проекту.
- ItemОсобливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні(2020) Шакун, Юлія; Королько, ВалентинАктуальність обраної здобувачкою теми "Особливості застосування комунікативних технологій політичного перформансу на виборах 2019 року в Україні" не має сумніву, оскільки перформанс як явище публічної політики, театралізація та конструювання дійсності набувають все більшої значущості для сучасного політичного процесу, а сприйняття політичних подій через призму розважальності з одиничних проявів перетворюється на масштабне явище. Дослідниця поставила за мету концептуалізацію поняття політичного перформансу як виборчої технології та з'ясування особливостей її використання на виборах 2019 в Україні. Для її досягнення здобувачка з’ясовує сутність, зміст та особливості політичного перформансу як соціального явища та засобу політичної комунікації в умовах демократії; визначає специфіку використання технологій політичного перформансу учасниками виборчого процесу на загальнонаціональних виборах 2019 року в Україні; досліджує види та форми прояву, специфіку маніпулятивної діяльності, політичної мімікрії та приниження репутації конкурентів-суб’єктів політики; узагальнює накопичені результати сучасних досліджень та оцінок впливу політичного перформансу на електоральну поведінку виборців в Україні.
- ItemРоль соціальних мереж у ситуаціях соціального напруження(2020) Гончар, М.В.; Зінченко, АллаАвтор на основі аналізу наукових розробок зарубіжних і вітчизняних авторів та сучасних досліджень розкрив сутність та особливості соціальних мереж як каналу комунікацій, їх охоплення. Заслуговує на увагу проведений автором аналіз комунікаційних тактик, що використовувалися під час різних ситуацій̆ соціального напруження – землетрусу у Японії в 2011-му році, урагану «Харві» в США та під час протестного руху у Гонконгу. Автор акцентував увагу на новій ролі соціальних мереж (каналу комунікацій у ситуаціях, коли доступ до традиційних каналів був обмежений; система оповіщення про катаклізми; канал взаємодії із державними службами порятунку тощо) та дійшов висновку, що соціальні мережі в періоди соціального напруження будуть отримувати нові функції та способи застосування. Крім того, у роботі представлені результати аналізу тендецій комунікації у мережах YouTube та Twitter під час епідемії COVID-19. Автор підкреслив, що в цей період, соціальні мережі, переважно, виконують просвітницьку роль.
- ItemВплив бренду видавництва на настрої та вибір споживачів(2020) Бондаренко, Ю. О.; Зінченко, АллаВидавництва конкурують між собою за право видавати бестселери, якість оформлення і друку книг. Бренди видавництв ведуть боротьбу і за споживачів. Проте, чи впливає бренд на вибір споживача, чи споживач орієнтується на свої уподобання у виборі книжок? Яку стратегію просування на ринку обирати видавництвам? Відповіді на ці запитання можна знайти тільки провівши дослідження. Авторка проаналізувала дослідження науковців з питань сутності "бренду", їх різновидів, особливостей розвитку брендів українських видавництв. У роботі також розглянуто основні тенденції розвитку видавничої справи в Україні та світі та розглянуто процес брендування видавництв. Заслуговує на увагу проведене ґрунтовне дослідження споживчих орієнтацій українців у виборі та читанні книжок. Авторці за допомогою онлайн-форми Google Forms вдалося опитати 522 респонденти та провести ґрунтовний аналіз на встановлення кореляції між різними поведінковими патернами споживачів книжок. Застосувавши метод кростабуляційного аналізу, авторка дійшла висновку, що "у разі, якщо споживач не визначився з вибором книжки, бренд видавництва не буде основним чинником цього вибору".
- ItemДослідження елементів політичних маніпуляцій у виборчих кампаніях на прикладі виборів в США, Іспанії та Україні(2020) Бойко, В. В.; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як в практичному, так і в науково-методологічному значенні темі. Проблематика маніпуляцій у політичній і соціальній сферах не нова, але з кожною хвилею науково-технічного прогресу вона набуває все більшої гостроти. Якщо в останні десятиліття ХХ ст. майданчиками використання маніпулятивної інформації були преса, радіо та телебачення, то тепер - інтернет має безліч технологій та інструментів вводити в оману людей з надзвичайною швидкістю та ефективністю. Надвисока ефективність сучасних методів комунікації дозволяє розповсюджувати маніпулятивну інформацію з неймовірною швидкістю. У більш демократичних країнах, таких як США політичні комунікації, особливо у виборчих кампаніях, все більше контролюються незалежною пресою, юридичними та етичними інституціями. Але, попри це, проблема використання маніпулятивних технологій в політичній сфері під час виборчих кампаній залишається актуальною. І Україна, на превеликий жаль, впевнено рухається в тому ж напрямку. Використання сучасних цифрових комунікацій дозволяє надзвичайно ефективно вдосконалювати процеси навіювання і імплантування необхідних реакцій та установок різних таргетованих груп виборців. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження, мету та завдання роботи, розглянуто теоретичні засади феномену політичної комунікаційної маніпуляції та практичні кейси їх використання в різних країнах. Автор вдало аналізує нові маніпулятивні технології у США, Іспанії та Україні, виокремлюючи основні тренди, притаманні сьогоднішньому етапу розвитку політичних комунікацій у виборчих процесах. У дослідженні автор також проводить порівняльний аналіз українського та західного досвіду використання маніпулятивних комунікаційних технологій.
- ItemФормування та розвиток персонального бренду письменника(2020) Зимогорова, Марія; Зінченко, АллаПерсональний бренд є сучасним інструментом розвитку особистості. Закордонні автори все частіше використовують науковий підхід до побудови персонального бренду для розширення своєї читацької аудиторії. Українські автори також потребують план дій який би допоміг би їм збільшити аудиторію, та ставати більш затребуваними. Це зумовлює потребу у формуванні подібної стратегії формування та розвитку персонального бренду українських письменників. У кваліфікаційній роботі показано в чому полягає особливість персонального бренду перед іншими видами брендів, які переваги мають особистості, що використовують персональний брендинг, та чим персональний брендинг може допомогти письменнику. Персональний бренд письменника допомагає зробити його комунікацію ефективнішою, що продемонстровано в результатах дослідження. Результатом дослідження є розроблена стратегія формування персонального бренду для письменника За допомогою розробленої стратегії було сформовано бренд-стратегію, візуальну ідентичність і комунікаційну стратегію для української фентезі письменниці Аліси Делфі-Блюм. Зміст роботи відповідає її структурній будові, робота Марії Зимогорової є актуальною для сучасного українського письменницького та видавничого ринку, виконаним ретельно та логічно, з використанням фахової термінології, провідних міжнародних і вітчизняних наукових праць і результатів власного дослідження. Авторка детально проаналізувала найсучасніші інструменти та канали для формування і розвитку персонального бренду. На основі проведеного дослідження, авторка розробила стратегію, щодо формування персонального бренду українського письменника. Серед позитивних аспектів роботи варто відзначити високий рівень актуальності теми, використання як кількісного так і якісного емпіричного матеріалу. Зокрема, для детального аналізу інструментів та каналів комунікації персонального письменницького бренду було проведено ряд інтерв'ю з українськими письменниками. Поставлені дослідницькі завдання були повністю розкриті у роботі.
- ItemТенденції змін комунікації організацій громадянського суспільства з державою в умовах сучасної суспільно-інформаційної трансформації в Україні(2020) Куценко, Р. І.; Наумов, ВадимМагістерська робота є комплексним дослідженням, яке присвячено актуальній темі. Актуальність цієї теми визначена тим, що у сучасному демократичному суспільстві громадська думка відображає ставлення населення до тих чи тих подій у житті як окремої держави, так і світу в цілому. У зв'язку з цим важливим ракурсом наукового пошуку є актуальність проблеми покращення двосторонньої комунікації між громадянським суспільством та державою для налагодження суспільного діалогу та порозуміння. Авторка продемонструвала високий рівень володіння інструментарієм системної аналітики і спромоглася дослідити складні процеси суспільних трансформацій у світі і пов’язаних з ними тренди розвитку сучасних соціальних комунікацій. Особливої актуальності дана робота набуває в контексті потужного зростання ролі громадянського суспільства в процесах сучасних соціальних трансформацій і активної суб’єктної взаємодії з органами державної влади. У роботі здійснено опрацювання та аналіз досягнень зарубіжної та вітчизняної наукової думки, а також проведені фахові авторські дослідження (експертні опитування та глибинні інтерв’ю). Результати дослідження обумовлюють практичну значущість роботи. Авторка запропонувала рекомендації щодо покращення комунікації організацій громадянського суспільства з державою заради суспільного демократичного розвитку.
- ItemСпецифіка комунікації в сфері охорони здоров`я (на прикладі профілактики онкозахворювань)(2020) Євсікова, Анастасія; Зінченко, АллаАктуальність досліджень специфіки та ефективності комунікацій, спрямованих на профілактику онкозахворювань підтверджується статистичними даними щодо онкозахворювань. На жаль, національна медична система спрямована вже на лікування такого типу захворювань, а не на їх профілактику. Система медичних послуг має бути орієнтована на профілактику захворювань, і в цій системі чинне місце повинні посідати комунікаційні кампанії, спрямовані на зміну поведінки. Авторка на основі аналізу значної кількості наукової літератури дослідила теоретичні підходи до визначення суті та особливостей комунікації для зміни поведінки, проаналізувала специфіку комунікацій в сфері охорони здоров’я. В результаті, авторка дійшла висновку, що знання з комунікацій для зміни поведінки, обізнаність щодо типів мислення людей, розуміння того, що населення можна підштовхувати до правильних дій завдяки наявним інструментам зі зміни поведінки, знання щодо правильної комунікації в сфері охорони здоров'я можуть не тільки змінити життя багатьох людей в позитивний бік, а і зберегти їм життя. Заслуговує на увагу проведений автором аналіз 17 комунікаційних кампаній, спрямованих на превенцію онкозахворювань в Україні та світі на предмет застосування в комунікації факторів впливу на поведінку людей згідно концепції MINDSPACE та виявлення інструментів комунікації та каналів комунікації за моделлю PESO. Комунікаційні кампанії були обрані для аналізу відповідно до їх масштабності і відомості, це комунікаційні кампанії були здійсненні як державними органами, так і неурядовими організаціями, національного і зарубіжного рівня. Крім того, авторка провела порівняльний аналіз з метою виокремлення спільних та відмінних рис комунікаційних кампаній в Україні та світі. На основі проведеного аналізу авторка розробила рекомендації щодо здійснення ефективних комунікацій, спрямованих на профілактику онкозахворювань. Розроблені рекомендації мають практичне значення
- ItemВикористання сучасних технологій та інструментів цифрових комунікацій у формуванні соціально-гуманістичної складової бренду “PURINA Україна”(2020) Трембовельський, Богдан; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота охоплює тему, науковість і практичність котрої з кожним роком набуває все більшої актуальності. У нашому суспільстві надзвичайно багато викликів та надзвичайно багато тривог, мета бренду — запропонувати моральний захист і відповідний соціально-комунікаційний простір. Комфорт, здоров’я, затишок, приємна атмосфера — ті потреби, які у сучасний час є актуальними для громадян. Відтак, комунікація з громадськістю у форматі "Я і Бренд" відіграє ключову роль при етичному забезпеченні вищезгаданих духовних потреб. Завдяки цифровому виміру зв’язків з громадськістю, що містить у собі комбінацію традиційного PR із контент-маркетингом, соціальними медіа та пошуком, можливо досягти контакту з будь-якою цільової аудиторією, у будь-якому релевантному для неї місці. Сучасні діджитальні технології та інструменти цифрових комунікацій, такі як Google Ads, SMM і SEO, найефективніше дозволяють досягти такої мети при реалізації проектів зі зв’язків з громадськістю. У роботі чітко сформульовано об’єкт, предмет дослідження і мету роботи, розглянуто теоретичні аспекти зв’язків з громадськості як етичного двигуна, брендового антропоморфізму, сучасні діджитальні канали, інструменти та технології цифрових комунікацій, визначено соціально-гуманістичні складові у парадигмі стратегічного управління паблік рілейшнз. Суттєвою частиною роботи є детальний аналіз як технічних так і контентних компонентів діджитал інструментарію: Google Ads, SMM, SEO. Емпіричне дослідження, що складається з трьох блоків: ситуативного та контент-аналізу, глибинного інтерв’ю та експертного опитування, дало змогу автору зробити порівняльний аналіз та надати максимально корисні і актуальні практичні рекомендації з даної теми, що можуть вже сьогодні бути реалізованими на практиці українськими брендами.
- ItemРоль корпоративної соціальної відповідальності у формуванні репутації комерційних компаній в Україні(2020) Липова, Поліна; Зінченко, АллаРепутація комерційних компаній в умовах загострення конкурентної боротьби та в період соціальних напружень відіграє значну роль у залученні інвесторів, підвищенні лояльності працівників й споживачів. Вирішальну роль в зміцненні репутації має соціальна відповідальність. Вклад КСВ в репутацію у 2019 році становить понад 40% (дані RI). Проте, в період поширення пандемії короновірсу цей вплив, за прогнозами дослідників, зросте. Саме тому, дослідження впливу корпоративної соціальної відповідальності на репутацію комерційних компаній є надзвичайно актуальним. Авторкою узагальнено основні наукові підходи до розгляду репутації та визначено її сутність і складові, проаналізована роль КСВ у формуванні і сприйнятті корпоративної репутації внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами компаній. Слід відмітити ґрунтовну джерельну базу дослідження, яка складається з науково-теоретичних розробок зарубіжних і вітчизняних авторів, відомих досліджень і репутаційних рейтингів Edelman Trust Barometer, Harris Poll, Reputation Institute та Національного рейтингу якості управління репутацією. Авторка також проаналізувала причини, механізми та умови формування позитивного сприйняття корпоративної репутації з боку різних груп стейкхолдерів. Заслуговує на увагу проведене дослідження КСВ ініціатив українських компаній в період пандемії короновірусу, їх вплив на формування репутації. З метою дослідити КСВ тактики бізнесу в період пандемії коронавірусу, було проведено структурний аналіз ініціатив 8-ми українських компаній, експертне опитування з метою визначити роль КСВ у формуванні корпоративної репутації внутрішніми і зовнішніми стейкхолдерами компаній (в т.ч. в умовах пандемії коронавірусу) та практики комунікації під час впровадження КСВ стратегій та ініціатив та опитування споживачів щодо їх очікувань дій бізнесу в умовах пандемії. Дослідження засвідчило позитивне сприйняття бізнесу у часи пандемії. Крім того, громадськість вважає, що реакція комерційних компаній на пандемію є більш ефективною за дії держави в Україні та впевнена у зростанні корпоративної репутації у зв’язку з активним впровадженням КСВ проектів у боротьбі з коронавірусом.
- ItemРоль digital-комунікацій у діяльності музейних установ(2020) Яник, Еліна; Тітаренко, ІринаУ своїй роботі авторка дослідила та аргументувала зв’язок між змінами форм комунікації та трансформації соціальної ролі музеїв. Було доведено, що digital-комунікації відіграють важливу роль у діяльності музейних установ та втіленні їхньої місії. Структура роботи є логічною, її частини узгоджені між собою та із заявленими завданнями дослідження: у першому розділі представлена теоретико-методологічна основа дослідження, у другому розділі опрацьовані інструменти та успішні практики цифрових комунікацій світових музеїв; третій розділ - це емпірична частина дослідження, в якій авторка, використовуючи методи кейс-стаді та контент-аналізу, проаналізувала діяльність 12 різних музеїв під час карантинних обмежень у зв’язку з пандемією 2020 року.
- ItemВикористання сучасних соціально-комунікативних платформ у сфері зв’язків з громадськістю. (Краудфандинг на платформі Kickstarter)(2020) Цимбалюк, Валерій; Наумов, ВадимКваліфікаційна робота присвячена актуальній як у методологічному, так і в науково-практичному напрямку темі. Дослідження явища краудфандингу та діяльності стартапів з боку ПР-технології залучення спонсорів, вплив соціально-комунікативних платформ на аудиторії, інформування та зміну поведінкових та когнітивних установок громадськості, та їх внесок у формування об’єднань соціальних груп навколо проєктів або вирішення соціальних запитів, надасть актуальну інформацію щодо застосування цієї технології у комунікаційних кампаніях в Україні та в світі. Оскільки технологія краудфандингу є відносно новим явищем, то на сьогоднішній день існує дуже незначна кількість теоретичних та практичних досліджень, які вивчають механізми роботи платформ зі стартапами та потенційними спонсорами та їхній вплив на поведінку громадськості. Крім того, ці дослідження лише охоплюють ситуацію в ЄС та Північній Америці, оскільки дані практики є більш розвиненими у цих країнах. В Україні таких досліджень досі не існувало. Останнім часом з’являються дописи в публіцистичних виданнях, але наукових досліджень досі бракує. У роботі автор чітко сформулював об’єкт, предмет дослідження і мету роботи. Розглянуто класичні теоретичні аспекти впливу на масси, концептуалізовано основні робочі поняття "краудфандинг", "спонсор", "соціально-комунікативна платформа" більш детально розглянуто ПР-технологію залучення інвестицій у проєкти за допомогою краудфандингових платформ та участі великих соціальних груп, об’єднаних навколо однієї ідеї. Проаналізовано основні світові тренди розвитку сфери краудфандингу та розглянуто основні питання етики та права, що регулюють діяльності таких проєктів. У дослідженні автор глибинно проаналізував досвід світових та українських ПР-кампаній у краудфандингу. Суттєвою частиною роботи є дослідження успішного досвіду світових та українських ПР-кампаній із залученням донаторів, як третіх осіб, що виступають спонсорами інноваційних проєктів. Таке дослідження дало змогу зробити порівняльний аналіз ситуації в Україні та на Заході, а також виділити певні поради для успішного запуску подібних проєктів, з урахуванням сучасних тенденцій у цій сфері.
- ItemОсобливості використання платформи TikTok у комунікації українських брендів(2020) Гавриленко, Б.Ю.; Тітаренко, ІринаСоціальні мережі стають не тільки інструментом для рекламування та продажу власних товарів, але й можливістю для кожного бренду пізнати свою аудиторію та стати схожими на них. TikTok є новою соціальною мережею для України, тож комунікація українських брендів у ньому ще не була дослідженою, а перші профілі, які вже з’явились задають тренд та тон для майбутніх комунікаційних кампаній на платформі. Отже, дослідження цієї комунікації є актуальним та має велику цінність для подальшого розвитку PR в Україні.Систематизувавши та проаналізувавши наявний український та зарубіжний досвід комунікації на платформі TikTok авторці вдалось створити ґрунтовну базу для подальшого аналізу результатів власного дослідження.Проведені кількісні та якісні дослідження публікацій українських брендів у TikTok та інтерпретація отриманих емпіричних даних дали можливість авторці дослідити наявний досвід комунікації у соціальній мережі. А проведені експертні інтерв’ю підсилити отримані дані та дали можливість для їх всестороннього аналізу.Важливим доробком у роботі є також путівник для українських брендів щодо ведення комунікації у соціальній мережі TikTok, розроблений з урахуванням усього проаналізованого магістранткою матеріалу.
- ItemДіджитал інструменти просування неурядових організацій(2020) Гарань, Василина; Зінченко, АллаСтруктурно робота є логічною відповідно до поставленої мети та завдань. Складається зі вступу, трьох розділів,висновків, бібліографії та додатків, що містять гайд для проведення експертного інтерв’ю, транскрипти самих інтерв’ю. Авторкою розкриті особливості діджитал комунікацій у просуванні неурядових організацій в Україні. Емпірична частина роботи містить матеріал, що розкриває спільні та специфічні особливості використання діджитал складової в діяльності чотирьох українських неурядових організацій: Ukraїner, Інтерньюз Україна, Детектор медіа, УКМЦ.Порівняльний аналіз використання відповідних інструментів у просуванні неурядових організацій дає авторці можливість сформулювати поради щодо їхньої оптимізації.
- ItemВплив онлайн-медіа на формування інформаційного середовища (на прикладі висвітлення теми вакцинації від COVID-19)(2021) Павлів, Катерина; Зінченко, АллаМета роботи: дослідити особливості формування інформаційного середовища стосовно вакцинації від COVID-19 в українських онлайн-медіа.
- ItemОсобливості кризової комунікації під час пандемії COVID-19: український та світовий досвід(2021) Солонько, Олександр; Королько, ВалентинМета дослідження – сформувати теоретико-методологічний підхід (концептуальну рамку) реалізації кризової комунікації в умовах пандемії COVID-19, узагальнити вітчизняний та міжнародний досвід пошуків найбільш ефективних методів і прийомів реалізації такої комунікації.
- ItemОсобливості проведення інформаційних кампаній для територій, непідконтрольних Уряду України(2021) Григорова, Єлизавета; Зінченко, АллаМета — визначити характерні особливості результативних інформаційних кампаній для мешканців НПУТ та з‘ясувати ефективні канали комунікації.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »