Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 180
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз впливу етнопсихологічних та архетипно-міфологічних особливостей українського менталітету на формування та реалізацію репутаційних проектів(2012) Буряк, Уляна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виявленні психологічних особливостей української ментальності та доведенні необхідності їх врахування при створенні комунікаційних проектів.Item Брендинг і ребрендинг як інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій(2012) Куприянчик, Марина; Наумов, ВадимМетою даної роботи є виокремити та вивчити процеси брендингу і ребрендингу як керованих інструментів в інтегрованих комунікаціях та виділити їх особливості на українських ринках.Item Особливості зв’язків банківських установ України з громадськістю в умовах фінансової кризи(2012) Мазуренко, Аліна; Зінченко, АллаМетою дослідження є аналіз особливостей впливу фінансової кризи на процес формування зв'язків із громадськістю українських банків, визначення основних напрямів та розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності зв'язків з громадськістю банківських установ в Україні.Item Розбудова міжнародного іміджу України в контексті підготовки до Євро-2012(2012) Карабелеш, Крістіна; Наумов, ВадимМета дослідження полягає у виокремленні та аналізі концепції іміджу, яка комунікується Україною напередодні проведення чемпіонату Євро-2012.Item Аналіз методів оцінки ефективності PR-кампаній та їх використання в Україні(2012) Гриша, Богдан; Королько, ВалентинМетою роботи є комплексний аналіз особливостей використання в Україні міжнародних методів оцінки ефективності PR-роботи з урахуванням сучасних реалій розвитку вітчизняної сфери зв'язків з громадськістю.Item Особливості налагодження внутрішньокорпоративних комунікацій після злиття та поглинання організацій (на прикладі підприємств України)(2012) Михальова, Ольга; Зінченко, АллаМета роботи: проаналізувати роль та специфіку внутрішньокорпоративних комунікацій та корпоративної культури в інтегрованих компаніях процесами М&А.Item Нові можливості позиціонування України у міжнародному просторі (в контексті сучасних глобальних мегатрендів)(2012) Канигіна, Марія; Наумов, ВадимМетою даної роботи було визначити одну з найбільш перспективних на даний момент галузь розвитку для України з огляду на світові мегатренди та розглянути можливість позиціонування України в міжнародному комунікативному просторі в цьому напрямку.Item Порівняльний аналіз ефективності комунікаційних зусиль урядових структур при підготовці до Євро-2012. На прикладі України та Польщі(2012) Матейко, Іван; Королько, ВалентинМетою роботи є порівняння комунікаційних зусиль органів влади України та Польщі при підготовці до Євро-2012.Item Особливості сучасної корпоративної культури та її вплив на формування внутрішніх комунікацій(2013) Герасімова, Ольга; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи дослідити стан внутрішніх комунікацій серед українських організацій в залежності від їхньої корпоративної культури.Item Проблема використання маніпулятивних PR технологій в політичній комунікації в Україні(2013) Чариков, Антон; Наумов, ВадимМета дослідження: аналіз теоретичних підходів вивчення технологій політичної маніпуляції з метою розкриття сутності поняття та технологій маніпулювання; дослідження та аналіз механізмів маніпуляції, що були використані у сучасній політичній комунікації, зокрема, в Україні.Item Роль спонсорства в формуванні корпоративної репутації організації(2013) Антипова, Світлана; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні спонсорства як способу ведення PR-діяльності великої корпорації.Item Роль комунікації етнотрадиційного спадку в формуванні іміджу України(2013) Бражник, Інна; Наумов, ВадимМета дослідження: виокремлення та аналіз концепції іміджу, що транслюється Україною шляхом етноініціатив.Item Технології формування територіального брендингу (на прикладі розробки концепції брендингу міста Ромни)(2013) Жога, Марина; Зінченко, АллаМета роботи: на основі аналізу теоретико-методологічних основ територіального брендингу розробити програму бренду міста Ромни Сумської області.Item Сучасні проблеми брендування та репутаційного менеджменту організації (на прикладі українських виробників молочних продуктів)(2013) Стрижак, Світлана; Наумов, ВадимОсновними завданнями даної роботи є розгляд проблем, які є перешкодою в процесі формування бренду підприємствами-виробниками молочної продукції, та визначення особливостей брендингу великих та дрібних виробників.Item Вплив національного соціо-культурного середовища на формування корпоративної культури міжнародних бізнес-організацій(2013) Косенко, Діана; Зінченко, АллаМетою роботи є проведення аналізу впливу національного соціокультурного середовища на формування та розвиток корпоративної культури міжнародних компаній.Item Корпоративна соціальна відповідальність великого бізнесу(2013) Колотилюк, Мілена; Зінченко, АллаМета: дослідити стан розвитку КСВ у сучасних бізнес структурах та зокрема, аспект проведення діалогу зі стейкхолдерами. Порівняти український та міжнародний досвід та надати можливі варіанти удосконалення.Item Особливості корпоративної соціальної відповідальності в українських компаніях(2013) Смірнова, Ольга; Зінченко, АллаМета роботи: виявити особливості впровадження і розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні.Item Використання вірусного контенту для просування бренду в соціальних медіа(2013) Тимофієнко, Дмитро; Коник, ДмитроМета дипломної роботи полягає в дослідженні використання вірусного контенту як інструменту PR-діяльності компанії по просуванню бренду в соціальних медіа.Item Просування органічної продукції на ринок України: ПР-стратегії(2013) Голуб, Катерина; Коник, ДмитроМета роботи полягає у тому, аби дослідити, як в умовах наповнення українського внутрішнього ринку низькоякісною продукцією, в умовах економічної нестабільності, відсутності належного законодавчого і нормативно-правового регулювання вітчизняним виробникам органічної продукції вибудовувати ефективну систему комунікацій зі споживачами.Item Особливості створення і комунікації Lovemark* бренду(2013) Гулик, Назарій; Наумов, ВадимМета кваліфікаційної роботи - дослідження та аналіз понять "Lovemark" та "бренд", особливостей їх створення, комунікації та успішної інтеграції на світовий та український ринок.