Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції 23-24 квітня 2025 р
Permanent URI for this community
У виданні представлені тези доповідей учасників ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу», яка відбулася 23-24 квітня 2025 року, підготовлені за такою науковою проблематикою: новітні парадигми розвитку менеджменту та маркетингу; стратегічний менеджмент і маркетинг в умовах змін; інновації та підприємництво як основа економічного зростання країни; сучасні стратегії та інструментарій управління персоналом; тренди інноваційно-інвестиційного розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення; корпоративна культура та соціальна відповідальність бізнесу в умовах трансформацій; логістичний та проєктний менеджмент: інструментарій сучасності; менеджмент міжнародного бізнесу в умовах економіки відновлення; Digital-маркетинг; цифрові інструменти ефективного функціонування бізнесу. https://doi.org/10.35668/978-966-518-855-1
Browse
Browsing Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу : матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції 23-24 квітня 2025 р by Title
Now showing 1 - 20 of 394
Results Per Page
Sort Options
Item Agile менеджмент як сучасний підхід до управління(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Жолонко, ТетянаМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Agile-технологія в розробці товару підприємства(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Зозульов, Олександр; Бобошко, Є.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Analytical support for managing the development strategy of the industrial complex in the context of regionalization processes, considering accounting and taxation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Dudnyk, VictorМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Artificial intelligence implementation in oil and gas fields development and operation(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kochkodan, V.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Aspects of the market coupling operation integration plan(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Petrenko, DaniilМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Climate change adaptation in agriculture: best practices(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Shubravska, O.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item CRM-cистема як елемент управління якістю на підприємстві(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Галущак, Ольга; Галущак, МихайлоМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Data-driven підхід в системі digital-менеджменту організацій(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Волобоєв, ВолодимирМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Development of agricultural cooperatives in the conditions of European integration(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kravchenko, S.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг в епоху автоматизації: аналітика, технології та стратегічна ефективність в умовах високої конкуренції(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Шевчук, Анастасія; Волошин, АндрійМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-маркетинг: тренди розвитку в інфлюенс маркетингу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Демчук, Зоя; Синельник, ВікторіяМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Digital-інструменти маркетингових комунікацій у просуванні рослинного ферментного комплексу на фармацевтичному ринку України(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Ольховський, В.; Ольховська, А.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Emerging paradigms of management development in the context of wartime conditions(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kopchak, Yu.; Berezanska, Ya.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Emotional intelligence in the work of HR-managers(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Usatenko, OleksandrМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Enterprise personnel management in the era of digitalization(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Biliavska, Yuliia; Horodnycha, D.Матеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item From manipulation to mobilization: the discursive reframing of Ukrainian advertising in wartime(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Kochkina, Nataliia; Katsiuba, SofiiaМатеріали доповіді учасників III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Gamification, VR/AR та штучний інтелект у HRM промислових підприємств: інноваційні підходи до управління людськими ресурсами у гібридному робочому середовищі(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Заславський, С.Матеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item HR дашборди у стратегічному менеджменті персоналу(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Кравчук, ОксанаМатеріали доповіді учасника III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item The impact of digital technologies on economic forecasting(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Tryfonova, OlenaМатеріали доповіді учасниці III Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу", 23-24 квітня 2025 р.Item Improving approaches to human resource management in the pharmaceutical industry(Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2025) Bondarieva, Iryna; Hamdi El HalimaThe objective of this study is to improving approaches to human resource management in the pharmaceutical industry.