Кіно-Театр. 2018. №2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кіно-Театр. 2018. №2 by Title
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item 100 років театру імені Марії Заньковецької(2018) Брюховецька, ЛарисаСтаття приурочена до ювілею Національного академічного українського драматичного театру імені Марії Заньковецької.Item В'ячеслав Довженко: "Люди хочуть дивитися "Кіборгів"(2018) Довженко, В'ячеслав; Брюховецька, ЛарисаБесіда з актором В'ячеславом Довженко. Веде Лариса Брюховецька.Item Віктор Жданов: "Мені випало щастя висловити свої думки"(2018) Жданов, Віктор; Брюховецька, ЛарисаБесіда з актором Віктором Ждановим. Веде Лариса Брюховецька.Item "Кіборги" Ахтема Сеїтаблаєва: зброя і музика(2018) Пащенко, АнастасіяСтаття присвячена фільму "Кіборги". Режисер Ахтем Сеїтаблаєв.Item Любов Боровська: "Алла Бабенко: один із найглибших інтерпретаторів Чехова"(2018) Боровська, Любов; Брюховецька, ЛарисаБесіда з актрисою Любов`ю Боровською. Веде Лариса Брюховецька.Item Містичний, метафоричний, модерний : до 50-річчя "Камінного хреста" Леоніда Осики(2018) Брюховецька, ЛарисаТворіння 28-річного Леоніда Осики продовжує привертати увагу не тільки як твір мистецтва, а й аурою загадковості, що огортає його. Одній із його містичних загадок Олесь Санін присвятив документальний фільм «Гріх». Але не меншою загадковістю огорнута й сама його поява 1968 року. Перша загадка: як у рік, коли країна гучно, під фанфари, святкувала 50-річчя Жовтня, вдалося запустити у виробництво стрічку зовсім не ювілейну, ба більше - песимістичну і трагічну. Відповідь на це питання криється в історичному контексті - тій атмосфері творчого пожвавлення, що запанувала на кіностудії ім. О. Довженка з 1962 року, коли директором студії призначили Василя Цвіркунова.Item Нетипова місія спорту(2018) Шевчук, МаріяМистецтво завжди було дзеркалом, у якому відображалося людське життя з його успіхами та негараздами, перемогами та поразками, правдамй та кривдами. Інколи - кривим, інколи - з ефектом збільшуваного скла, але дзеркалом, у якому кожен охочий міг прочитати велику чи малу історію світу. Тож не дивно, що кінематограф також нерідко звертається до такої важливої ланки суспільного життя, як спорт. Специфіка таких кінотворів - у їхньому переважно історичному чи біографічному сюжеті, адже обрані для фільмування спортивні історії інколи вражають сильніше за найоригінальніші вигадки. Саме такі неймовірні історичні події й покладено в основу південнокорейського фільму "Як один" (2012) Мун Хьон Сона (Moon Hyun-Sung) та британського "Едді “Орел”» (2016) Декстера Флетчера.Item Олександр Муратов: "Мене завжди цікавив феномен щирої й чесної людини"(2018-01-08) Муратов, Олександр; Брюховецька, ЛарисаБесіда з режисером Олександром Муратовим. Веде Лариса Брюховецька.Item Священний олень Йоргоса Лантімоса(2018) Наумова, ЛарисаСтаття присвячена фільму «Убивство священного оленя». Режисер Йоргос Лантімос.Item "Іван Мазепа" 1918 року: кінематографічне не/відкриття України(2018) Пащенко, АнастасіяСтаття присвячена німецькому фільму "Іван Мазепа" 1918 року. Режисери Лупу Пік, Мартін Бергер.Item Історія і культура різних часів у фільмі "Камінний хрест"(2018) Шевчук, Марія"Камінний хрест" - незвичайний фільм. Хоча це одна з перших праць режисера, вона заслужено вважається не просто його найкращою роботою, а й одним із найкращих фільмів за всю історію українського кіно та українського поетичного кіно зокрема.