Том 2 № 2 (2025)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 № 2 (2025) by Subject "digital communications"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сучасні тенденції цифрових комунікацій у структурі управління маркетинговою стратегією компанії(2025) Гуменна, Олександра; Роєнко, АннаУ статті досліджено й розкрито поняття цифрових комунікацій, їхню класифікацію, сучасні тренди, функції та ролі в структурі інтегрованої маркетингової стратегії комунікацій. Акцентовано увагу на потребі, яка виникла в бізнесу — формування узгоджених і взаємно підсилювальних комунікаційних дій в умовах цифрової економіки. Проаналізовано основні інструменти цифрових комунікацій: вебсайт, соціальні мережі та електронні розсилання. Наведено приклади їх використання, визначено переваги та обґрунтовано необхідність інтеграції з іншими елементами комунікаційної діяльності. Доведено, що цифрові канали комунікацій є дієвими засобами для побудови довготривалих відносин зі споживачами, підвищення лояльності та забезпечення результативності маркетингових стратегій.