Кафедра зв'язків із громадськістю
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра зв'язків із громадськістю by Subject "TikTok"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості використання платформи TikTok у комунікації українських брендів(2020) Гавриленко, Б.Ю.; Тітаренко, ІринаСоціальні мережі стають не тільки інструментом для рекламування та продажу власних товарів, але й можливістю для кожного бренду пізнати свою аудиторію та стати схожими на них. TikTok є новою соціальною мережею для України, тож комунікація українських брендів у ньому ще не була дослідженою, а перші профілі, які вже з’явились задають тренд та тон для майбутніх комунікаційних кампаній на платформі. Отже, дослідження цієї комунікації є актуальним та має велику цінність для подальшого розвитку PR в Україні.Систематизувавши та проаналізувавши наявний український та зарубіжний досвід комунікації на платформі TikTok авторці вдалось створити ґрунтовну базу для подальшого аналізу результатів власного дослідження.Проведені кількісні та якісні дослідження публікацій українських брендів у TikTok та інтерпретація отриманих емпіричних даних дали можливість авторці дослідити наявний досвід комунікації у соціальній мережі. А проведені експертні інтерв’ю підсилити отримані дані та дали можливість для їх всестороннього аналізу.Важливим доробком у роботі є також путівник для українських брендів щодо ведення комунікації у соціальній мережі TikTok, розроблений з урахуванням усього проаналізованого магістранткою матеріалу.