Кафедра фізичного виховання
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра фізичного виховання by Subject "Facebook Gaming"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стрімінгові платформи як інструмент популяризації та розвитку кіберспорту(2024) Шинкарук, Оксана; Ярмоленко, Максим; Юхно, Юрій; Лениченко, ВладиславКіберспорт зазнає значного розвитку у сучасному світі, значною мірою завдяки впливу засобів масової інформації, інтернету та, зокрема, стрімінгових платформ. Зростання та розвиток. Взаємодія між стрімерами та аудиторією сприяє побудові спільнот і підтримці інтересу до кіберспорту. Інтерактивні функції стрімінгових платформ створюють унікальний досвід для глядачів. Стрімінг також сприяє розвитку кар’єри професійних гравців та команд, а також відіграє ключову роль у монетизації кіберспорту. Мета – дослідити сучасне явище стрімінг та довести його значущість та стрімінгових платформ на популяризацію розвитку кіберспорту. Методи досліджень: аналіз науково-методичної літератури та даних мережі Інтернет, аналіз стрімінгових платформ, методи математичної статистики. Результати. Стрімінгові платформи, такі як Twitch, YouTube Gaming, та Facebook Gaming, суттєво змінили ландшафт кіберспорту, зробивши його більш доступним і популярним. Результати дослідження підтверджують значний вплив стрімінгових платформ на кіберспорт та його популяризацію. Зокрема, Twitch зберігає лідерство як основна платформа для стрімінгу кіберспортивних змагань, демонструючи велику кількість годин перегляду та активних користувачів щомісяця. Значний внесок у розвиток кіберспорту вносять YouTube Gaming та Facebook Gaming, розширюючи аудиторію та забезпечуючи додаткові можливості для монетизації контенту. Аналіз показує, що інтерактивні функції стрімінгових платформ, такі як чати в прямому ефірі та можливість підписки, зміцнюють взаємодію між стрімерами та глядачами, створюючи унікальний досвід і сприяючи побудові спільнот. Стрімінг виявився важливим інструментом для кар’єрного розвитку професійних гравців, надаючи їм платформу для побудови репутації та залучення спонсорської підтримки. Наявність стабільного підключення до Інтернету з достатньою швидкістю визначається як ключовий фактор для якісного стрімінгу. Таким чином, стрімінг стає невід’ємною частиною кіберспортивної індустрії. Висновок. Стрімінг як інноваційна технологія має значний вплив на розвиток кіберспорту та цифрових медіа, пропонуючи новітні можливості для взаємодії з аудиторією та монетизації контенту. Платформи, такі як Twitch, YouTube Gaming, та Facebook Gaming, сприяли перетворенню кіберспорту в масове явище, залучаючи мільйони глядачів по всьому світу та відкриваючи нові горизонти для професійних гравців, команд та організаторів змагань. Еволюція стрімінгових технологій, підкріплена широкосмуговим інтернетом та мобільними пристроями, продовжує підсилювати його роль як основного каналу для доступу до мультимедійного контенту, роблячи стрімінг ключовим елементом у майбутньому цифрових розваг та мультимедійних комунікацій.