Том 3
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 3 by Subject "life course theory"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аґентність : множинність визначення та операціоналізація в контексті шкільної освіти(2020) Гуменюк, ВікторіяРеформа шкільної освіти в Україні вимагає від науковців теоретичного та методологічного інструментарію забезпечення динамічної взаємодії особистісного та соціального вимірів учня в процесі шкільного навчання. І поняття аґентності, яке вже увійшло в міжнародний дискурс шкільного реформування, може стати основою для напрацювання такого інструментарію. Спроби концептуалізації аґентності в межах теорії життєвого шляху спираються на психологічний бік її розуміння, наголошуючи передовсім на суб’єктивній вірі учня в самоефективність. Соціологічне розуміння учнівської аґентності передбачає появу структурного – навчального – середовища, у взаємодії з яким і відбувається навчання.