044: Економічні науки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 044: Економічні науки by Subject "estimation"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Транзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів(2005) Пан, ЛіліяСтаття присвячена обгрунтуванню доцільності використання такого виду реклами, як транспортна (транзитна), та визначенню методики оцінки її ефективності. З'ясовуються рекламні можливості різних транспортних засобів, виявляються переваги та відмінні ознаки транзитної реклами, особливості її розвитку в Україні, розглядається методика, що дає змогу оцінити ефективну аудиторію реклами на транспорті й розрахувати ряд прийнятих у рекламі оціночних коефіцієнтів, обґрунтовуються перспективи розвитку транзитної реклами.