Наукові записки кафедри політології НаУКМА
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові записки кафедри політології НаУКМА by Subject "hashtag"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Проблема психологічного залучення потенційних цільових аудиторій в процесі формування і розуміння контенту кампаній у соціальних мережах(2018) Наумов, Вадим; Логвінова, ПолінаПеренасиченість інформаційного простору змушує компанії використовувати нові засоби спілкування із цільовими аудиторіями. В останні роки значна частина комунікації організацій із споживачем відбувається через Інтернет. Питання "Що зробити, щоб споживач помітив продукт чи послугу" стає дедалі більш актуальним для кожної компанії. У ході роботи було проаналізовано, наскільки використання у інформаційній кампанії суспільних трендів полегшує спілкування компанії із споживачем. Соціальні мережі дозволяють певним чином прослідкувати реакцію та психологічне залучення цільових аудиторії у контент компанії завдяки своїм механізмам "реакції". Компанії використовують популярні у суспільстві тренди задля того щоб скоротити уявну відстань між контентом компанії та контентом цільових аудиторій. У роботі використовується розроблена авторами методологія, аналіз згідно якої доводить, що тренд стає провідником, який полегшує компаніям процес адаптації власного контенту до суспільного.